Do you like Rihanna?

In my opinion i think she is a talented artist... even tho some of her videos lately got me like -_-'' or like O_o''
what are your thoughts about this artist?
Do you like Rihanna?
Do you like Rihanna?
Do you like Rihanna?


0|0
3227

Most Helpful Guy

  • I usually like 2 -3 songs per album which is not a lot. She cranks out new music very fast and she's very successful and sells a lot but there's a bunch of filler. Some of her best songs in my opinion are : Pon the Replay, Rehab, Don't stop the music, Skin, Talk that Talk, Cheers (Drink to that), Rude Boy and Diamonds. There's more that I like but I didn't put on the list and then there's featurings and stuff too but these are her best songs according to me :P. Other than that I think she's pretty and her live singing has become much better, in the beginning it wasn't very good now it is.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • She's so gorgeous 😩😍😍 I don't like all her music, but I do like a lot lol. I do listen to a lot of her album work rather than her famous singles. I do however like her latest song Needed Me.
    Her voice is incredible though, that people cannot deny! πŸ‘πŸ½

    3|1
    0|0

Recommended Questions

Have an opinion?

What Girls & Guys Said

3126
  • Not really, and her songs have become pretty annoying.

    1|0
    0|0
  • I think she's got talent but sadly, many of these young artists allow themselves to be exploited by the music industry. Compare someone like Adele, all she does is SING where this one is all t**s and a** acting slutty - she doesn't have to.

    2|0
    0|0
  • I like her sense of style tbh.
    She is bold and pretty !!
    Singing not much , her voice is good.
    Her recent songs are not that good. Old ones were good though.
    Only girl <3

    1|0
    0|0
  • I don't like her music. A lot of it just doesn't appeal to me. Her voice is good though and I think she has talent, but I just don't appreciate that style or genre of music.

    1|0
    0|0
  • I think she's really pretty and has great fashion sense. Both of these dresses were fantastic. I don't listen to her music because I mainly listen to classic rock.
    g01.a.alicdn.com/.../...aid-Long-Evening-Dress.jpg
    www.hollywoodreporter.com/.../...mmy_dress_a_p.jpg

    2|0
    0|0
  • She has a beautiful voice, and she's SO beautiful. She can rock a lot of looks. I just don't like that she's on my man. :/

    1|0
    0|0
  • Yes she cool, she's a bit of a freak from what I heard which is always cool with me XD. I like most of her music so she aight.

    1|0
    0|0
  • She's pretty+hot
    She's talented
    Her fashion sense is one of the best
    She's incredibly cool
    She's rich
    What's not to like?

    1|0
    0|0
  • i like some of her music but she is weird AF and kind of a sloot

    1|0
    0|0
  • She is one lucky young, talented, beautiful woman.
    One in a 100,000 if not 1 million

    1|0
    0|0
  • Her voice? No kinda annoying πŸ˜•πŸ˜• her looks and personality? yes πŸ˜ƒβ€οΈ

    1|0
    0|0
  • NO I do not like her, not as a person but as an artist

    1|0
    0|0
  • That she's annoying...

    Although "Umbrella," was pretty good...

    1|0
    0|0
  • i love her. just don't like what's happened to her by the media.

    1|0
    0|0
  • Very pretty and talented am sure. I used to love her before when she was classy but now she seems a bit slutty.. but its her life.

    1|0
    0|0
  • I don't like her much but don't have a dislike for her either. She's a talented girl there yes :) <3

    1|0
    0|0
    • Thank you for liking my opinion young lady :) <3

      I did like her in the flick 'Battleship'

  • 1|0
    0|0
  • i dont really listen to her, but i think she has a very nice voice

    1|0
    0|0
  • I think she's talented and I think she's probably a good person. Maybe not the type of person you'd call in a crisis, but a good person nonetheless.

    1|0
    0|0
  • I love her voice. I didn't have much knowledge about her music. I heard her voice in "love the way you lie". That and "what's my name" are still my favs

    0|0
    0|0
  • Not at all. I would say that she is a talentless musician.

    1|0
    0|0
  • I don't know exactly her character. But she is beautiful and seems a nice person. Thats why I like her.

    1|0
    0|0
  • loveeee her, one of my favs ! such a beautiful woman and a total fashion icon.

    1|0
    0|0
  • Rihanna is a poor excuse of a life. Your life is so thrashy

    1|0
    0|0
  • Her body is a notebook. She's interesting to look at.

    1|0
    0|0
  • She's a beautiful woman, I'm not a big fan when it comes to her music tho.

    1|0
    0|0
  • She has some decent music, but it's usually not my thing.

    1|0
    0|0
  • I think she's talented compared to todays bs musiic but over all she's just mediocre in my opinion

    1|0
    0|0
  • Yeah, I like her songs & I think she's gorgeous :P

    1|0
    0|0
  • hellz yeah, love her music and style

    1|1
    0|0
  • I absolutely LOOOVVE her ❀️❀️
    But I wish if she was bolder with her opinions.

    0|0
    0|0
  • I guess so, her songs are catchy

    1|0
    0|0
  • love her :)

    1|0
    0|0
  • Yeah I think she's beautiful and I like her music.

    1|0
    0|0
  • I like her songs

    1|0
    0|0
  • Yeah she's pretty and has good songs

    1|0
    0|0
  • Yes I like her she's hot

    1|0
    0|0
  • The average singer.

    1|0
    0|0
  • Meh not my style

    1|0
    0|0
  • average in looks, overrated singer.

    1|0
    0|0
  • she's "the one" lol

    1|0
    0|0
  • She was good before she got beat up

    1|0
    0|0
  • I'm obsessed with Rihanna 😍

    1|0
    0|0
  • character: nope. body: hell yeah.

    1|0
    0|0
  • no, can't say i do

    1|0
    0|0
  • I love Rihanna

    1|0
    0|0
  • can't say i know who she is

    1|0
    0|0
  • She's okay I guess

    1|0
    0|0
  • She gives me LIFEEEEEEE! MY goddessπŸ‘‘ #rihannanavy

    0|0
    0|0
  • nah not a huge fan

    1|0
    0|0
Show More
7

1 private opinion(s)
Only the asker and the opinion owner can see it. Learn more

Recommended myTakes

Loading...