Is here somebody who also loves The Vikings series?


0|0
320

Most Helpful Guy

  • Of course, I have fear that the show decrease in the quality of the story. But I have like all seasons !

    0|0
    0|0
    THIS IS NOT RELEVANT ANYMORE
    • You really have all?:o i can't find season 3 part 3 i wanna see online. Can you help. me! I love it so much i will get crazy if i can't find it hahahs

Most Helpful Girl

  • I just want to be lagetha or just scissor with her.

    0|2
    0|0
    THIS IS NOT RELEVANT ANYMORE

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 19

  • Yeah. Funny thing is I thought most of the women looked weird/fug. Then every time I finally think, β€˜she is kinda hot’ they kill that character off.

    0|0
    0|0
  • Hell yeah they're going to win their first Super Bowl this year in Minnesota first team ever do that

    0|2
    0|0
  • I haven't heard of it before! πŸ˜‚ Tell me what is it about?

    0|0
    0|0
  • Yes. I love it. But they killed off my favorite character Ragnar. πŸ˜‚

    0|1
    0|0
  • It's like SOA with battle axes. What's not to love?

    0|0
    0|0
  • I'm behind but yes, I love the series. I don't watch much tv but I love LOVE that show.

    0|0
    0|0
  • The Vikings series is great.

    0|0
    0|0
  • Omg. One of my fave shows. 😍😍😍

    0|0
    0|0
  • Yeah, i like to see historical fights

    0|0
    0|0
  • Do you mean the one called Norsemen on Netflix?

    0|0
    0|0
  • Overrated.

    0|0
    0|0
  • SKOOOOOLLLLL

    0|0
    0|0
  • ... No.

    0|0
    0|0
  • Till end of second season

    0|0
    0|0
  • Yeah he is awesome

    0|0
    0|0
  • No I don’t like them

    0|0
    0|0
  • Yes, best series in my opinion!

    0|0
    0|0
    • Do you know an online page where i can watch all. seasons?:) i got stuck at season3 part3 cuz i can't find on videa. com

    • I watch it on Netflix but it might be on watchseriesonline

  • Rollo is my favorite

    0|0
    0|0
  • I love Vikings too πŸ’•

    0|0
    0|0

What Girls Said 2

  • It's pretty good though I lost interest after George Blagden left

    0|1
    0|0
  • I do.

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...