What part of a kid’s movie completely scarred you?

What part of a kid’s movie completely scarred you??

0|0
018

Most Helpful Guy

  • This motherfucker

    0|3
    0|0
    • Seriously? Lmao😂😂😂

    • Show All
    • https://youtu.be/Yp966raSo5Q
      It's best to watch it in a very dark room, around midnight on the t. v.

    • Coraline freaked me out too.

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 17

  • The Great Mouse Detective. The jump-scare of the bat in the window made me perpetually terrified of one specific window in my house cause I was always afraid I'd see it in there. It was in a bathroom opposite the toilet high on the wall. Ifor you were sitting you could see it. Since there was a mirror on the wall behind the toilet you could see it if you were standing. It was honestly just the worst.

    0|0
    0|0
  • From the Wizard of Oz: the tornado, the witch, and the flying monkeys.

    1|0
    0|0
  • Stitches movie... I mean im not scared by his appearance but the way he killed teens is absolutely disgusting... That intestines clip... Yucksss 😂😂

    0|0
    0|0
  • That evil ass Cheshire cat from Alice in wonderland. His grin. Evil

    0|0
    0|0
  • Wizardvof oz scared the shit out of me when I was 5 or 6

    0|0
    0|0
  • Grudge

    0|1
    0|0
  • Signs with Mel Gibson fucked me up!

    0|0
    0|0
  • Everything in pagemaster

    0|0
    0|0
  • They didn't make a really horror movie yet

    0|0
    0|0
  • Horror movies don't scare me. I find them comedy😎

    0|0
    0|0
  • The Ring

    0|0
    0|0
    • Haha. Me too. Lmao😂

    • Three things.
      That horrible snow screen that keeps popping on even after you shut down the TV
      The faces of the victims, like WTF HAPPENED TO THEM?
      And the horses... Horses in distress are unsettling.

    • Lmao😂😂

  • Childs play

    0|0
    0|0
  • kids movies are not scary. Nothing.

    0|0
    0|0
  • The first part

    0|0
    0|0
  • No..

    0|0
    0|0
  • Chucky. Child's Play

    0|0
    0|0
  • Nope
    I enjoy horror movies tbh

    0|0
    0|0

What Girls Said 0

Be the first girl to share an opinion
and earn 1 more Xper point!

Recommended myTakes

Loading...