Any Dragon Ball Super fans?

Anyone fans of Dragon Ball Super? I just caught up on the latest episodes, and holy shit!

0|0
07

Most Helpful Guy

  • I started watching it just last night. I'm a fan of Dragon Ball series but for some reason I didn't start watching Super until last night, I had absolutely nothing to do, so I started it, liked it a lot, watched 6 episodes straight!

    1|0
    0|0
    • Dude, you're in for some good shit.

    • Show All
    • Huh, I don't think I do. What actually happened?

    • When Goku was fighting Beerus in his Super Saiyan 3 form, he involuntarily backed away when Beerus was just about to attack. Goku was wondering why his body moved away by itself, he didn't do it on purpose! I have some idea about his Ultra Instinct form so I was very thrilled when it happened.

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 6

  • I like it but I’d rather watch other anime honestly lol I mean I haven’t even finished Bleach I don’t wanna add more to my plate. I’ve seen all the other dragon ball z shows but super just doesn’t interest me

    1|0
    0|0
  • Greetings from Finland! DBS is the best :) Loved most of the episodes and really looking forward to next Sun!

    1|0
    0|0
  • I stopped after the goku black arc. Super sucks

    1|0
    0|0
  • Dragon Ball Z fan..

    1|0
    0|0
    • Z is the shit, there's been nothing that can top the Cell arc

    • Show All
    • Ah shit, every time I watch the episode where Vegeta self destructs that shit hits me right in the heart. Haha

    • Haha. You ain't lyin, I blame her for allowing that Saiya Man shit to keep going.

  • Yeah here

    1|0
    0|0
  • I was kind of excited when it first landed then I realised it wouldn't be like Z... and then I started to find it boring. But I think it is great they are trying to make that universe come back. But as it stands it's not yet something I like to watch... I'm hoping better ideas will come in the near future.

    1|0
    0|0

What Girls Said 0

Be the first girl to share an opinion
and earn 1 more Xper point!

Recommended myTakes

Loading...