Give an advice for my hair?

I wanna change my hairstyle.Give an advice for my hair??

0|1
930

Most Helpful Guy

  • I'm personally a fan of shorter hairstyles. I feel like long hair hides more of the head figure and neck. I also feel like there's more creativity in short hairstyles as well. I know a lot of time can go into managing and styling longer hair, but to be completely honest: most of it looks the same to guys. But shorter styles stand out much more.

    Of course this is just my opinion, others may think differently. I do think a shorter style would suit you though!

    0|0
    0|0

Most Helpful Girl

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 29

  • Your hair is pretty nice, and I like that outfit... black turtleneck under a black leather jacket is very cute...

    and are you actually from mongolia?

    0|0
    0|0
  • Yeah! Keep it! It's gorgeous! I love the length, texture, and color! (You are a very pretty woman!)

    0|0
    0|0
  • Learn how to braid it if you haven't already. Braided hair looks nice

    0|0
    0|0
  • no advices for you. but if u wanna change it, then change it

    0|0
    0|0
  • A pony tail hair with a puff in front mite suite you.. Its my liking 😍

    0|0
    0|0
  • Cut it and dye it

    0|0
    0|0
  • try a light full body spiral.

    0|0
    1|0
  • Oh gotta love Asian hair. One of the nicest around

    0|0
    0|0
  • I think it's lovely as it is. :)

    0|0
    0|0
  • Maybe start curling it

    0|0
    0|0
  • looks pretty good the way they are now

    0|0
    0|0
  • Balayage Will Look Badass With That Jacket.

    0|0
    0|0
  • Cut and dye

    0|0
    0|0
  • your cheeks are adorable

    0|0
    0|0
  • Your hair is pretty good

    0|0
    0|0
  • A shoulder length, lightening, and a wave!

    0|0
    0|0
  • style it like "Black pink" kpop

    0|0
    0|0
  • You can change it though it's nice!

    0|0
    0|0
  • it's perfect like that

    0|0
    0|0
  • Try a landing strip, those are hot

    0|0
    2|0
    • Oh sorry the hair on your head. Just leave it. Looks fine

  • More from Guys
    9

What Girls Said 8

  • I suggest going for a slight step cut and ask ur beautician for something that gives volume. just don't do a feathercut or bangs. don't cut the length off either. that's perfect the way it is. try fringes if you'd like.. I think they're called side fringes.. I'm not sure

    0|0
    0|0
  • Caramel/blonde balayage or even highlights would look 🔥, just get it done professionally because your hair is so gorgeous and healthy looking, you don't want a crappy box dye to f that up

    0|0
    0|0
  • maybe do some soft curls, lighten it, and get layers cut

    0|0
    0|0
  • it's nice already, do you want to dye it? maybe ligtening, but i like it longer on you! 😄😄😄

    0|0
    0|0
  • You would look pretty with a fringe

    0|0
    0|0
  • Maybe layers

    0|0
    0|0
  • U better style ur fat cheeks

    0|0
    0|0
  • it's really nice the way it is, but maybe try curling it. don't cut it cuz when girls with really long beautiful hair go and cut it to a really short length, it actually makes me sad cuz long hair is so nice looking on young girls

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...