Do u like short girls?

I am 5,11 ft (1,56 m)


0|1
842

Most Helpful Guy

  • I like exclusively short girls. but 5'11 is not 156cm.
    156cm is 5'1" and a half inch

    0|0
    0|0
    • I think she means 5.11 not 5' - 11". (decimals, not feet and inches inches)

    • Show All
    • @NearlyNapping KYS lol
      they use decimal system in professional uses even in USA

    • In carpentry they use feet and inches. In engineering they use mostly metric. In science it's almost exclusively metric. In electronics it's a mix of both at the same time. That's true everywhere in the world because the parts come from hundreds of different standards.

Most Helpful Girl

  • Short girls are the cutest!~ My girlfriend is 159cm

    0|0
    0|0

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 41

  • Yeah, I do. But 5'11'' isn't short. That's the same EXACT height as me. 5'11'' is PERFECT. I rarely meet tall girls. but I love tall girls as well, as long as they aren't taller than me. So your height is PERFECT!

    0|0
    0|1
    • I think she meant 5'1,1

    • Show All
    • Cause she said her height in meters as well and it is the equivalent for 5'1

    • @archiz I'm embarrassed for my fellow Americans and their lack of knowledge of both the metric system and the common use of commas as numerical delimiters!

  • Yes I do prefer shorter girls. You can call it being "closed minded", but I call it personal preference with years and years of experience of dating short girls.

    0|0
    0|0
  • Yeah short or tall if we can get along your height is fine with me😊 I am just about 5ft 11in too. (About because I am off by 1/3 of an inch)😌

    0|0
    0|0
  • 5'11" is 1.8 metres. I know, that's my height.

    If you mean 1.56 metres that's 5'4". That's not bad in my book.

    0|0
    0|0
  • it's ok for me , cuz all shorts girls i met before was funny and hot

    0|0
    0|0
  • I like proportion, so height is not the deciding factor. But I must admit that having sex with a Petite girl looks hot because I have a big dick.

    0|0
    0|0
  • Compared to my height I don't really have a choice.

    0|0
    0|0
  • Short girls are fine. Because I'm not too tall as well. Hahaha

    0|0
    0|0
  • So you're not short?

    Sure I like short girls but I wouldn't count yourself out if I were you

    0|0
    0|0
  • I don't have a preference about height. i think you're fine

    0|0
    0|0
  • Im 6'8 and thats pretty short for me. Needs to be at least 6 feet for me.

    0|0
    0|0
    • Maybe if you wear heels i could get over it.

  • That's not short though :-/ 5'11 is tall for a girl

    0|0
    0|0
  • I like all heights really
    sei carina e voglio parlare con te, spero che possiamo :)

    0|0
    0|0
  • Of course! Short girls are cute especially with long black hair

    0|0
    0|0
  • I don't like girls taller than me.
    This means i don't know.

    0|0
    0|0
  • I am 6'2 and I love a woman that is 5'10 - 6'2

    0|0
    0|0
  • I am 190 so

    1|0
    0|0
  • Short is cute so yeah definitely

    0|0
    0|0
  • Yes, but I prefer taller ones.

    0|0
    0|0
  • Sometimes it really depends

    0|0
    0|0
  • Yes I do but you're taller than me I'm 5'10πŸ€¦β€β™‚οΈπŸ™„

    0|0
    0|1
  • Short and tall are both sexy

    0|0
    0|0
  • I love short girls, your height is perfect 😍

    0|0
    0|0
  • doesn't matter if there tall or short

    0|0
    0|0
  • I'm 189 cm, you're short enough for me.

    0|0
    0|0
  • 186 I am

    0|0
    0|0
  • As long as they're fun

    0|0
    0|0
  • Yeah always. 😍😍😍
    They are so beautiful

    0|0
    0|0
  • Nah it's fine

    0|0
    0|0
  • It depends on a girl.

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    11

What Girls Said 7

Recommended myTakes

Loading...