What is the best smell you can imagine?

What is the best smell you can imagine? I like lilacs and almonds

0|0
3330

Most Helpful Girl

  • Well, lavender. I sleep with one of those pillows that you heat up and like, they smell AMAZING. My smells like lavender. I also like chocolate. And also the smell of spring. Not like, allergies haha. But like, I don't know. Nature just has that clean kind of smell and... I don't how to describe it. They should make a perfume out of it, really. I love the smell of nature and like, the smell of wind... it DOES have a smell, really. It's like... a clean smell I don't know haha.

    And every time I smell Kilo Axe, it reminds me of my boyfriend. He always wears that and omg. I LOVE KILO. So yeah that smell is like, my life haha. I like smell it and I snap my head around and try to find the source of that wonderful odor haha.

    0|0
    0|0

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Guys Said 30

  • Basil straight out of the garden has a pleasant sweet smell to it, marijuana has an interesting earthy herby smell to it, a cigar store smells quite interesting, the smell of tangerines brings back memories of childhood, the salty spay of the ocean has some character to it, and fireplace smoke on a cold evening is nice.

    0|2
    0|0
    • tangerines mmm :D

    • Show All
    • mmm . My grandma has an apple, pear and plum tree in her garden. and grapes too!

    • Indeed. Especially the cigars and the fireplace for me.

  • This may be weird but I really like the smell of new tennis balls. For just 1-3 seconds after opening them, the tennis balls have this indescribably addicting scent to them. The US Open Wilson tennis balls smell the best but the Penn balls smell kinda stinky :(. No me gusta.

    0|0
    0|0
  • I like:

    Old book smell

    Gun oil smell

    Ozone smell right after an intense thunderstorm

    Freshly made girl sweat

    Girls I know like:

    The smell of a freshly pressed cotton shirt

    Lavender or sandalwood aftershave from Art Of Shaving

    Gun oil (disturbing?)

    Freshly made girl sweat :)

    0|0
    0|0
  • Depends on the mood your in, i.e. hungry, vengeful or in bliss. When hungry I like the smell of BBQ sauce and cooking meat. When vengeful I like the smell of my victim's flesh (kidding) and in bliss the smell of Air freshener, or a girl's perfume, especially if I am cuddling with said girl.

    0|0
    0|0
  • My mother's grilled chicken wings. I used to take a nap as a kid and wake up at dinner time to that wonderful smell.

    1|0
    0|0
  • I like the smell of walking into a tire shop... I don't know why..

    0|1
    0|0
  • i can't smell almonds... lol

    but ima have to say, the smell of wood smoke combined with fried country food ala cracker barrel in the winter

    0|0
    0|0
  • BBQ pit if I am hungry

    Rain if I am relaxed

    Her in the morning everday

    1|0
    1|0
  • The smell of a woman I'm in love with

    108 Octane racing fuel

    Nail polish remover

    Wintergreen

    1|0
    0|0
    • nail polish remover?! smelling that too long makes me tear up lol

    • I liked it as a kid because my sister had some. Haven't smelled it since then.

  • Girls feet, girls socks,heels,boots and nylons are smell nice.

    0|0
    0|0
  • Show more from Guys
    20

What Girls Said 32

  • Ahhh this is tough :P.

    I think either the smell of the morning dew on the grass mixed with that of the woods/forest, or some mixture of vanilla with cinnamon and a dash of nutmeg and apple.

    0|0
    0|0
  • I love the smell of boy. ^_^ You know, when you're cuddling with a guy and you're all snuggled up and just sniffing him. It love it!

    1|0
    0|0
  • First thing to my head.. Chicken Pot Pie.. Usually any type of food that smells good..

    from grandmas kitchen lol

    0|0
    0|0
  • I've always been a big fan of pumpkin pie. but my weird favorite scent is the smell of ballpoint pen on paper lol I love to smell my notes.

    0|0
    0|0
  • Cinnamon rolls with orange icing.

    Rain on pavement.

    Apples have a relaxing, healthy scent to them. Oranges, too.

    Campfire smoke.

    0|0
    0|0
  • the smell of the man I love, no matter what it always smells amazing

    1|0
    0|0
  • That leathery smell when you walk into Payless or Sports Authority...haha.

    0|0
    0|0
  • The smell of warm air on the first warm day of spring.

    0|0
    0|0
  • I like sawdust, and smoke (like from a campfire) tobacco has a pretty sweet smell I like ( I don use it)

    and definitely axe body wash :D

    0|0
    0|1
  • I like the smell of Vanilla essence, oranges, Aloe Vera and Lavender. :D And I like the smell of antiseptic hand gel lool

    0|0
    0|0
  • Show more from Girls
    22

Recommended myTakes

Loading...