Would you crack open a cold one with your friends?

these look good and cold! How many of you grew up with these?Would you crack open a cold one with your friends??

1|0
2014

Most Helpful Girl

  • Ohhh the colored tie-dye tongue and sugar rush I'd get with these once upon a time, they're far too sweet for me now.

    0|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • Yep, that was my childhood. :P I used to offer my ice pops to my sister's friend (who is now my wife) just because I thought she was cute. I gave her the blue ones, and we all know how great the blue ice pops were.

    0|1
    0|0

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Girls Said 19

  • Oh I still eat it those when I go camping! Takes me back to my child hood (sigh)

    0|1
    0|0
  • Lmao I hateddddd those ice pops. (First pic)
    Like you suck all the juice out and you're left with a tube of ice haha

    0|0
    0|0
  • Yeah I know those but look at all that color dye though. I'll pass.

    0|0
    0|0
  • Crack open a cold capri sun and vitamin gummies wit da bois.

    0|1
    0|0
  • I remember these but they are way too sugary for me to enjoy now.

    0|0
    0|0
  • Lol I remember all of those

    0|2
    0|0
  • hell yeah!

    0|1
    0|0
  • Yes, of course.

    0|1
    0|0
  • BRUH! my childhood right here

    0|2
    0|0
  • Lol, yes.

    0|1
    0|0
  • Oh yeah those push ups lol

    0|1
    0|0
  • i love the push up pops

    0|1
    0|0
  • yes! flintstones

    0|1
    0|0
  • Of course I remember these, I used to love them :)

    0|1
    0|0
  • I have

    1|0
    0|0
  • Haaaa you almost got me there

    0|0
    0|0
  • A beer yes

    0|0
    0|0
  • Yes please

    0|0
    0|0
  • yepp

    0|0
    0|0

What Guys Said 13

  • Omg I grew up with all of these! Dude, you're making me crave one of those snow comes now!

    0|1
    0|0
  • I remember freezees, those big ones would yorure the sides corners of my lips all the time

    0|1
    0|0
  • God, you could get me and my friends to do ANYTHING for push pops. Probably still can.

    0|1
    0|0
  • I don't have the sweetest tooth but will crack a cold beer and share a toast with you.

    0|0
    0|0
  • Yes I would 😊

    0|1
    0|0
  • I grew up with those otter pops.

    0|1
    0|0
  • Yeah I wold

    0|1
    0|0
  • Push-ups were my childhood.

    0|1
    0|0
  • Yeah!

    0|1
    0|0
  • I like those and I like Slurpees as well

    0|0
    0|0
  • Wheres the beer?

    0|0
    0|0
  • i'll pass

    0|0
    0|0
  • Maybe

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...