Anyone else miss fearlessbanana?

Srs.. I miss that boyo. Gag hasn't been the same without him.

fck. forgot to go anon.

  • I miss that boyo
    28%(11)26%(19)Vote24%(8)
  • I don't miss him
    50%(20)57%(42)Vote65%(22)
  • I'd totally go down on his fearlessbanana
    22%(9)17%(13)Vote11%(4)
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|1

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

What Girls Said 21

  • I hear he has a small cock. Poor thing.

    img1.etsystatic.com/.../il_fullxfull.341810635.jpg

    4|0
    1|0
  • nah. I don't miss his trolling or ever-present narcissism.
    Used to be mildly amusing but it got pretty old fast.

    2|1
    5|2
    • Oh I heard he didn't miss you unwanted half nude profile pics 😷

    • Show All
    • k dude, anything to feed your monstrous ego

    • @Cream-Puff You're feeding it RN lmao

  • I hated that idiot

    3|3
    1|0
  • Lol at the people taking this so seriously 😂

    0|2
    0|0
  • I miss his bod
    he used to post the best pics man XD

    0|3
    0|0
  • We were bros.

    Bros beyond what normal bros would ever bro.

    I will always feel empty without that bro. RIP fearlessbananabro, may many G@G users impersonate your identity well into the future, never letting the flame die.

    0|0
    0|0
  • Who dat

    1|2
    1|1
  • No he was always talking about sucking a guys dick...

    2|1
    0|0
  • Smh.

    2|2
    0|0
  • Why do you miss him so much? If you were friends with him, wouldn't you have his facebook/gmail or something?

    0|0
    0|0
  • Lol he's still here 😂😂😂😂

    1|0
    0|0
  • He's in our hearts <3

    1|0
    0|0
  • That nerd is still here 😛

    2|0
    0|0
  • Dude's a twat. He won't be missed.

    0|0
    0|0
  • Uh no. Guy was a jackass.

    1|0
    1|0
  • Nah, he was a cocky asshole.
    I do feel bad for him though, he had like, a 2 inch penis.

    0|0
    1|0
  • I don't miss him, because I don't know him personally... lol 😅😂

    0|0
    0|0
  • dont even know who that is

    0|0
    0|0
  • Nahh that asshole used to send me dink pics. 😂

    0|0
    1|0
  • Dude was mirin :p

    0|0
    0|0
  • Pink anon misses him so much already.
    Eh... I wonder why I talk about myself in third person, I'm weird. Anyway, I miss fearless so much I can't even sleep at night.

    0|2
    1|0

What Guys Said 22

  • Kind of hard to post that you forgot to go anon even before you hit send. And word is that he has been seen often. Suggest you check and see if he is hiding in your mirror.

    1|1
    0|0
  • You are fearless banana. Yeah, some people missed you but it seems like
    most people were so happy after you were gone. You must have some thick
    skin because I would've cried and not came back if I knew that many people hated me.

    1|1
    0|0
    • I'm not fearless lmaooo. Seems like all the dues are voting b and all the chicks are voting A and C. hrmmm.

    • well guys on GAG are the biggest haters.

  • I don't miss him for one reason. He's here.

    2|3
    0|0
  • All I know that boyo was wasted like this..😎

    https://i.hizliresim.com/rEzWDz.jpg

    2|1
    0|0
  • Somehow I think you can answer this... so why did he deactivate in the first place? 🤔

    2|0
    0|0
  • I don't give a shit about this guy. He left ages ago, why am I still hearing about him?

    Are you fearlessbanana?

    1|2
    0|0
  • What if Chico bra is fearlessbanana?
    www.thinkcontra.com/.../...gjfgjfgjfghlkfgjdgj.jpg

    1|0
    0|0
  • vignette2.wikia.nocookie.net/.../latest

    It's okay banana man, maybe you can win my heart another day. For now I will have to hold off on the dick sucking but, you still have your pink anon fan club.

    0|0
    0|0
  • Naw I'm good.

    1|1
    0|0
  • He was such a pussy. He always called people names and then didn't like how I was "condescending" to him for being stupid 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • I lose track of that body building crew - How many there are and how many accounts they have, that said I never had any problems with them.

    0|0
    0|0
  • Fck him

    0|2
    0|0
    • Show All
    • @Chico_brah Nah dude spread em, your about to know what a real fearless banana feels like

    • @Chico_brah if you act like a homo, you 100% are a homo

  • Don't know who he is but maybe you're that guy and are just using an alt account to make yourself seem still relevant.

    0|0
    0|0
  • I wonder why he left though.

    0|0
    0|0
  • He said some good stuff.

    0|0
    0|0
  • We know it's u boyo lol

    0|0
    0|0
  • I was always mirin

    0|0
    0|0
  • Who?

    0|0
    0|0
  • Fearless banana is still around

    0|0
    0|0
  • very much so

    0|0
    0|0
  • I do, he sort of just slipped away without me noticing.

    0|0
    0|0
  • Suuuuure. You "forgot" to go anon.

    2|2
    0|0
Loading...