What do you think my age is?


what do you think my age is ?





people told me that i look older than my age when i'm wearing make up.. i'm only a teen. wathcha think? guess my age.


0|0
1220

Most Helpful Girl

  • I'd have to say 15-16. You certainly look mature for your age but I'm taking a shot in the dark and basing it on your mannerisms and facial composition.

    0|0
    0|0
    • wow ! hahaha! i'm 16 :)

Have an opinion?

What Guys Said 20

  • I would think 16/17

    0|0
    0|0
  • You look about 14.

    0|0
    0|0
  • I would say 17 or so. Gorgeous btw! Im jelly

    1|0
    0|0
    • whot? you're jelly? hahahah don't be

  • You are definitely 16

    0|0
    0|0
  • I'd say 16.

    0|0
    0|0
  • 27. flat. no applauds please.

    0|0
    0|0
  • I think you're 17.

    0|0
    0|0
  • 14 or 15. mayyybe 16?

    0|0
    0|0
  • I was going to guess 19, but I see the answer :-P

    0|0
    0|0
    • hahaha do i really look like 19?

    • Show All
    • yeah ! hahaha

    • But to be safe, I dont wear any makeup ;-P

  • You look about 16 or 17 to me

    0|0
    0|0
  • Your sooooo very super beautiful. You look like your 17. But sooooo very super beautiful

    0|0
    0|0
  • you look 17-18 ish. gorgeous too

    0|0
    0|0
  • 19 I guess

    0|0
    0|0
  • 15 or 16 i would say

    0|0
    0|0
  • 19... bcz ur boobs r looking small

    0|0
    0|0
  • I think you're 16

    0|0
    0|0
  • 16 or 17, pretty.

    0|0
    0|0
  • 17. You are very pretty by the way.

    0|0
    0|0
  • I think 15, pretty.

    0|0
    0|0
  • 16 (filler, up)

    0|0
    0|0

What Girls Said 11

  • What nationality are you?

    0|0
    0|0
  • I'm honestly horrible at guessing ages (or any numbers) but if I didn't see the U18 thing, I would say 19 I guess 😬

    0|0
    0|0
  • 19-20 haha

    0|0
    0|0
  • 15 or 16 ish?

    0|0
    0|0
  • i think abot age 14-15

    0|0
    0|0
  • I was gonna say 17 haha i was close though

    0|0
    0|0
  • 15 years old. :)

    0|0
    0|0
  • May be 18 or 19 😊

    0|0
    0|0
  • 17 or 18 I think.

    0|0
    0|0
  • You look 16

    0|0
    0|0
  • 17 I'm thinking. Your very Beautiful!

    0|0
    0|0
Loading...