I turn 19 today... What should I do on my birthday?


0|0
944

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • Happy Birthday! Welcome to the cool 19 year olds club, lol :)
    You should do something you enjoyβ€”go see a movie or go to a book shop or something.

    1|0
    0|0

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Guys Said 43

  • Happy birthday!
    Spend your time with your family, boyfriend and with your friends as much as you can. You can also create some small packages which include some little essential items and distribute it to the homeless people in your area or you can spend an hour or two talking to old people at nearby old age home and know their experiences.

    2|0
    0|0
  • Happy Birthday! 😘😘😘

    Threesome: take 2 tall brunette girls to the seaside and make passionate love to them throughout the day. That's what I do on MY birthday. 😏

    But then again, my birthday is in July and it's January now. πŸ˜‚

    1|0
    0|0
  • Happy Birthday! I gift you this. You may dance to it.
    https://www.youtube.com/watch?v=xMSGnGL8JU0

    1|0
    0|0
  • Happy bithday!

    I guess I'm kinda lame on suggestions can't really think of anything special.

    Party with your friends?
    Think of things you reeeeeeeally like doing, having whatever... and just treat yourself all day?

    1|0
    0|0
  • Happy birthday!!! And u should kick some ass, slap some bitches and eat like hekk!!!

    1|0
    0|0
  • first Happy Birthday to you. 2ndly enjoy the life at fullest.

    2|0
    0|0
  • omg i totally forgot ur birthday.. im sry.. well happy belated birthday

    1|0
    0|0
  • Manipulate people into giving you money and presents

    1|0
    0|0
  • Happy birthday. Go out to the movies and go shopping for nice things.

    1|0
    0|0
  • Show more from Guys
    33

What Girls Said 8

  • Happy Birthday πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽŠ Enjoy your day and your last year of being a teenager πŸ™† well I suggest you spent it with people that appreciate you.. eat cake and have some great fun and make memories πŸ’•

    1|0
    0|0
    • if only I could eat cake... haha

      But thank you!!! I will!

  • Happy birthday <3

    Dunno what to do for your birthday, probably some hobby of yours, I always go swimming on my birthday, i love swimming...

    1|0
    0|0
    • aww thank you :) I ended up doing homework :/

    • Everything can be nice with birthday spirit.

      I just did homework... BUT by god i did the shit out of that homework. That homework didn't even see where it came from and suddenly boom. Its over

    • haha :) yeah

  • Go out to dinner.

    1|0
    0|0
  • GO HAVE FUN WITH YOUR FRIENDS πŸ˜†

    1|0
    0|0
  • I would go shopping!!!

    1|0
    0|0
  • Eat cake!!!

    0|0
    0|0
  • You should do something fun.

    1|0
    0|0
  • Not sit on internet for a change

    1|0
    0|0
    • haha sitting on the internet for a change... :)

    • If you’re going to sit here then are you asking for suggestions? To get wishes from strangers?

    • haha was kidding!!! no. I am trying to figure out what to do for the day... it is early afternoon here... I woke up a couple hours ago

Recommended myTakes

Loading...