#LoveYourself
VALENTINE'S DAY

Who else wants a giant teddy bear for Valentines day?

Who else wants a giant teddy bear for Valentines day?

  • Me!
    Vote A
  • I hate teddy bears...
    Vote B
Select age and gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
1116

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • I don't hate teddy bears at all. But goodness no, I do not need another one. Also, those oversized ones tend to be very cheaply made, because a good quality stuffed animal of that size would be super expensive.

    1|0
    0|0
    THIS IS NOT RELEVANT ANYMORE

Have an opinion?

What Guys Said 15

  • I know my girl really wants one but I just don't think it's special if she expects a gift on a certain day. Surprises feel so much more genuine in my opinion especially her reaction it actual warms my heart.

    2|0
    0|0
  • Heck yeah!! I still have a teddy bear from 6 - 9 months old when I was in the hospital.

    https://www.youtube.com/watch?v=f6gunbY7LaQ

    1|0
    0|0
  • I once had a giant teddy in the form of a rabbit.. I won it for best costume at haloween when I was young.. Then my younger sister destroyed it out of jealousy. :3

    0|0
    0|0
  • Please send them away to the kids in Africa who don't have bedding to sleep on.

    2|0
    0|0
  • Nope, I hate teddy bears. I only want candy and new comfy blankets for Valentines day.

    1|0
    0|0
  • ... i want a giant teddy girl : D.. just to hug... and.. brrbrbrbrb

    1|0
    0|0
    • K, im gonna buy a giant one to the girl that accepts dating me.

  • Lame, teddy bears belong to cute children not some fully grown adults.

    0|0
    1|0
  • Nah I don't. But if I had a girl I'd get her one... too bad someone's missin out hah

    1|0
    0|0
  • Woop! I like the way you think, lady!

    1|0
    0|0
    • The teddy bear I've had since I was 19 came from Costco. He looks NOTHING like the current ones though.

  • They look so awesome and fluffy!

    1|0
    0|0
  • Nah dood I want luv and fuud

    1|0
    0|0
  • I hate teddy bear

    0|0
    1|0
  • fuck vday

    0|0
    0|0
  • GIVE MEH ONE :D

    1|0
    0|0
  • I don't.

    0|0
    1|0

What Girls Said 10

Recommended myTakes

Loading...