What music/song you would listen to when you're facing relationship broke up?



I owned some in my files and I still can't listen to some since it really remind me of the BS happened. Recently, a friend of mine gave me this.



Really made my day since the lyric said this:

"With me was a fairytale love
I was head-over-heals 'til you threw away "us"
And it's just too bad you've, cause you've already had the best days
The best days of your life
I heard you're gonna get married
Have a nice little family
Live out my dreams with someone new
But, I've been told that a cheater
Is always a cheater
I've got my pride, and she's got you"

What about you guys?


0|0
55
Sponsored

Have an opinion?

0/2500

Send It!

What Guys Said 5

  • 1|0
    0|0
    • :D good one.

    • Show All
    • lol maybe she's assuming that because you might care. sadly some just took it that way, assuming even when the man doesn't say anything.

    • yeah so i pick and choose what i suggest as songs to like because so many people use music to express themselves today. lol

  • yeah i got some songs i liked to listen to but can't now since once i hear them they remind me of exs and bad times

    1|0
    0|0
    • same here. I got the urge even to delete my files but I downloaded them with my limited net data hahaha it caused me to cry either way

    • Show All
    • yeah im fine now it was 6 years ago and no you didn't remind me so dont need to apologize :), hope your bad memory isn't making you feel bad ether if wanna talk about it im all ears :)

    • :D hahaha Im relieved then. h yes np :D I'd like to hear your opinion on something as well so if you dont mind, you may pm me.

  • Just gonna stand there and watch me by, bcoz I love the way you lie...
    Quit playing games with my heart...

    1|0
    0|0
    • Enrique 's taking back my love..

    • Show All
    • I'd like to send this to someone too hahaha

    • Lol... These are very much deep hurting songs, I'm sure it will bring storm in his mind and heart.

  • I would listen to Kelly Clarkston whatvdoesnt kill you makes you stronger

    0|0
    0|0
  • not a sad music for sure

    0|0
    0|0

What Girls Said 5

  • I would not listen to any music because that will only deepen my sorrow.

    1|0
    0|0
  • Alicia keys- try sleeping with broken heart

    0|0
    0|0
  • Usually one that is most similar to what I am feeling such as Back To December by Taylor Swift

    0|0
    0|0
  • Sweet revenge by hey you.
    I'll pray for you. By? .. Country song.

    0|0
    0|0
  • I actually listen to sappy love songs and imagine falling in love again.

    1|0
    0|0
    • does it works for you? I mean helping in term of healing you from inside?

    • Yeah I let my imagination run wild for a little bit and do some positive thinking. It does take me out of the moment. But of course, it's not a permanent fix.

      I'm sorry you're hurting :(

    • Its alright :D I am perfectly fine now. I deserve better.

      I see but Im sure it is surely alive to have the perspective of yourself having happy moment in the middle of sadness. You're a strong one.

Loading...