Girls, Would you date a 5'2" guy?


0|0
21

Most Helpful Girl

What Girls Said 20

  • well no because thats shorter than me.

    0|0
    0|0
  • If I liked him, yes.

    0|0
    0|0
  • I wouldn't. But I would if I was short.

    0|1
    0|0
  • No. I'd tower over him.

    0|0
    0|0
  • I dont think height should determine weather or not i date some on.

    0|2
    0|0
    • You seem to be one of the few.

    • yeah thats defiantly true. I'm just one of those people who see relationships about actually knowing the person not just a sexual partner. And honestly whoever you're going after, if she is going to judge whether or not she wants to date you depending on your height, then maybe she's not someone you would want to have a long to term relationship with. If you know what I mean, I dont really know the circumstances.

  • Certainly, if I cared about him.

    0|1
    0|0
  • No cause I'm 5'8. It just wouldn't look right

    0|0
    0|0
  • Sure plus he would still be taller since i'm 5'1(154cm) lol

    0|0
    0|0
  • I'm 5'8 so no I wouldn't

    0|0
    0|0
  • Hello,
    unfortunately no.
    Im 5'1 and I like taller guys, not giants but taller so if I wear 6 inch heels I still feel confident. :)

    Im sorry. :/

    0|0
    0|0
  • Nope. I'm 5'3''. I need someone that is taller than me to help with my height. :)

    0|0
    0|0
  • I wouldn't honestly because I'm 5'6. Maybe if he was 5'4.

    0|0
    0|0
  • I would not

    0|0
    0|0
  • Tbh, no.
    Height DOES matter to me, a lot.
    No offence intended.
    Peace xo

    0|0
    0|1
  • I talked to one for a while

    0|0
    0|0
  • If he was a great guy, yup! Wouldn't think twice then.

    0|0
    0|0
  • Yes we the same height, so I know for a fact no struggling to get things off the top shelf! Lol

    0|0
    0|0
  • that is a really tough one. i would not. i am 5'8. I know women who would. Heightism is probably the last frontier of prejudice, along with looksism. Noone wants to talk about it or admit that its an issue, but it is. I think media reinforces it a lot.

    0|0
    0|0
  • I'm 6' so no

    0|0
    0|0
  • maybe i would maybe i would not, depends on his personality

    0|0
    0|0
Loading...