Do you like this picture? Be honest?

https://m.flickr.com/#/photos/83173790@N03/17840284059/

I know know the hand thing is weird lol


0|0
6|18

Most Helpful Guy

  • it's okay...

    0|0
    0|0

What Guys Said 17

  • You're asking about the photo and not the person in it. As a photo I don't care for it. The subject looks to posed

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • It depends on what you're looking for. It's drawing focus to your face and left arm. Shifting your body towards the light would show yourself more.

    0|0
    0|0
  • not weird :)

    0|0
    0|0
  • I would eat ya booty 100x & then kick u the fuck up out my bed with no forehead kiss & tell you to cook me a steak lmaoooo. Nah all kidding aside its a great pic

    0|1
    0|0
  • Yes i think it's attractive...

    0|0
    0|0
  • Yes I love it you look pretty :) I like that dress too.

    0|0
    0|0
  • I don't see why not, you look really pretty :)

    0|0
    0|0
  • I hate the duck face. Just a nice smile does wonders.

    0|0
    0|0
    • I'm sorry haha
      I will take a smiling pic
      I actually have one smiling pic, but it's when I was blonde!

    • Show All
    • Thank you!!

  • I think its very flattering for you. :)

    0|0
    0|0
  • I love it. Nice do, nice style. Landscape orientation would help lol.

    0|0
    0|0
  • I would say yes but i recently found out my mom uses flickr soooo

    0|0
    0|0
    • 😂😂😂😂😂😂😂 OMG

    • Show All
    • 😂 Your cool 👊

    • 😎😎😎👸🏽👸🏽👸🏽👸🏽

  • Nice, very pretty

    0|0
    0|0
  • Yeah its finee

    0|0
    0|0
  • no.

    duck face looks bad

    you look old

    hair looks old/lanky

    0|0
    0|0
    • It's cuz it's in a bun but thanks!

  • can't see. It sideways

    0|0
    0|0
  • I'm unimpressed.

    0|0
    0|0
    • Oh okay thank you anyways!

What Girls Said 6

  • I was about to go Anon for this, but I realized if our roles were reversed, I'd want you to show your face and be honest. So honestly, I personally don't like the picture at all. You seem pretty, and I bet you can be photogenic, but that particular picture just isn't very flattering for you.

    Sorry! :(

    0|0
    0|0
    • Hahah! It's okay. Honesty is great :) thanks boo!!!

    • Show All
    • I asked, so I want honest feedback! Lol
      Thanks. I gotta find my angle!

    • haha good luck :) you take care :)

  • I think it's cute dear

    0|0
    0|0
  • its alright but it would be gorgeous if youu smiled :)

    0|0
    0|0
  • I don't like the angle of the way your holding your phone and hand

    0|0
    0|0
  • Nice angle with the lighting
    Pretty :)

    0|0
    0|0
  • i think its cute.

    0|0
    0|0
Loading...