What do you do when a online friend asks you out?

What would you say


0|0
8|8

Most Helpful Girl

  • If I like them and they live close, then I would probably say yes. But if they live like, halfway across the country, or even a few states away, I would see little point in accepting because we wouldn't be able to see each other. I've done the long distance thing before and I don't like it.

    0|1
    0|1
    • I lol'd at your username. And is that your real hair?

      And I can kinda see what you mean about the long-distance thing.

      We don't really know much about this "online friend". If the question asker knows him in real life, and she likes him, she can say yes or no depending on how she feels about the long-distance thing. If she doesn't know him in real life, and the "friend" is asking to meet her in real life, she should DEFINITELY say no, whether she likes him or not.

    • Lol. Yep, my real hair. It's not a current picture though. =]

    • Omg that's awesome :D

What Guys Said 8

  • You're under 18. Sigh, someones not had Internet safety lessons. For all you know he/she is a pedophile. DONT DO IT.

    0|2
    0|0
  • ask you out where, where exactly do online friends meet?

    1|1
    0|0
  • Simple as what does you gut tell you at that point of time?

    If you know him from a whille and he's decent enough well go for it . :)

    And its online how bad can things get screwed up ?

    0|0
    0|0
  • It depends on how you feel about him.

    2|0
    0|0
  • online friends...LOL

    0|0
    0|0
  • If the online friend was an above average looking woman I'd say yes to going out on a date.

    0|0
    0|0
    • okk yepp

      whatcha name

    • Show All
    • I'm in the US and I'm in my early 20's.

    • cooli I am moving to canda

  • tell him, GROW UP

    0|0
    0|0
  • If you want to go out say YES.

    If you don't say NO.

    P.S. 2+2=4

    0|3
    1|1

What Girls Said 7

  • If I liked them and they lived near me, for sure.

    If I liked them and they didn't live near me, probably not.

    If I didn't like them, no, obviously.

    0|0
    0|0
  • Just laugh it off, if they live near you and you like them say YES, if you don`t like them say NO

    0|0
    0|1
  • If he is attractive...why not?

    0|0
    0|0
  • If I like him and he lived near me then Hell yeah I'd say YES

    If he lived worlds away and I liked him I'd say no

    0|0
    0|0
  • i'd say no, I have online trust issues.

    0|1
    0|1
  • Most likely no, maybe yes. Depends on who it is, you know?

    0|0
    0|0
  • Say yes, it doesn't matter I'm never going to see him anyways.

    0|0
    0|1
Loading...