Are you beautiful?

  • Nope.
    8% (3)36% (12)22% (15)Vote
  • That's what mommy said.
    19% (7)12% (4)16% (11)Vote
  • Depends on the time of day.
    14% (5)6% (2)10% (7)Vote
  • James Blunt says so, so it must be true.
    19% (7)3% (1)12% (8)Vote
  • Why does it matter if I'm beautiful.
    11% (4)3% (1)7% (5)Vote
  • HELL YEAH, I'M BEAUTIFUL
    19% (7)24% (8)22% (15)Vote
  • I'm beautifully gross.
    10% (3)16% (5)11% (8)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

1|0
13|6

Most Helpful Guy

  • I hope so, to an extent, because I need to be
    for certain people around me.

    But.. my definition of beauty is slightly unique.. as I don't really find the word
    "beautiful" applicable to people in the normal sense.

    To me, something beautiful is a moment, a scene, or a timeframe
    say you are watching someone perform.. a dancer or whatever
    as she's dancing enjoying herself, a moment arrives where she's
    overcome with joy from her performance, and she can't help but smile.

    At that moment, that, short time frame, she emits beauty
    like a sunset is beautiful, or a blooming mountainside.

    2|1
    0|0

Most Helpful Girl

  • Best option in a poll ever! 'does it matter?'. That's exactly how I feel about these kind of questions.
    The only real thing you can accomplish with beauty is shallowly attract someone. Other than that, no it doesn't really matter. Why making it seem so important?

    2|1
    0|0

What Guys Said 5

  • people say i can be a model or actor
    i had a lady stop me on the street and say "Boy, you look like your face was carved and chiseled by Jehovah himself."

    0|0
    0|0
  • Of course I am

    0|0
    0|1
  • No I'm not one bit beautifull

    0|0
    0|0
  • No I'm a damn Ogre! I've never been good looking even when I was younger and thinner.

    0|0
    0|0
  • My mommy said I'm not. No pedophile ever wanted me.

    1|0
    0|0

What Girls Said 12

  • If anything, I'm a beautiful mess. Other than that, nope.

    1|1
    0|0
  • Hahaha I voted for the James Blunt thing. xD

    Yeah, my mom is too critical - no one is beautiful to her...

    1|0
    0|0
  • nah..

    I'm alright looking.. and my eyes are really striking.

    But, I'm all kinds of awkward looking. and my body is just.. ok.

    Lots of prettier and sexier girls about.

    6/10

    1|0
    0|0
    • Bah, you compare yourself to other people. You embrace yourself, and see that the beauty radiates from the inner, to the outer.

    • Anytime you "rate out of 10" it is a comparison.

  • Outer beauty is nothing if the inside is rotten :D

    3|0
    0|0
  • Beauty is nothing without intelligence.

    1|0
    0|0
  • nope i am not.. i dont think so.. mom used to say tho.. hehe..

    0|0
    0|0
  • Nope. I'm an orange.

    0|0
    0|0
  • That's what my mommy says lol

    0|0
    0|0
  • It depends on what day it Is.

    0|0
    0|0
  • On the inside

    0|0
    0|0
  • No I'm average looking I guess :/

    0|0
    0|0
  • I vote C. At my best I'm exceptionally pretty. At my worst im exceptionally unpretty lol

    0|0
    0|0
Loading...