How many of you watch The Walking Dead?

  • I do.
    57% (13)72% (21)65% (34)Vote
  • I don't.
    30% (7)10% (3)19% (10)Vote
  • I want to.
    9% (2)3% (1)6% (3)Vote
  • Idc for it/not really interested.
    4% (1)15% (4)10% (5)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Anyone watch the recent New Season of The Waking Dead?

0|0
11|13

Most Helpful Guy

  • Yeah, buut I didn't know the new season started already 😯

    0|0
    0|0

What Guys Said 12

  • I have been watching it since episode 1. Here's a meme:
    img.memecdn.com/dad-joke-coral_fb_3566455.jpg

    1|0
    0|0
    • I love the dad joke meme hahaha

    • @snowangle I kind of feel bad for laughing at it lol. Especially if you consider the fact that in that scene they were crying over their infant daughter/sister being supposedly eaten.

    • No, in this scene they're crying over their wife/mother who just died giving birth. But yeah - fans of this show have ways of dealing with the particularly emotional scenes.

  • I used to. It actually started out really good but that fucking farm… and then Rick went kind of crazy. It went from boring as hell to worth watching so frequently I could not stay interested.

    0|0
    0|0
  • yeah I do. finished everything Netflix has to offer

    0|0
    0|0
    • Same here... it sucks that they wait so long to bring out the next season afterwards. I have to plug my ears if someone starts talking about it at work LOL

    • @oldanddecrepid hahaa yeah no spoilers please! lol

  • I've been waiting for the season premiere ever since Fear of the Walking Dead was on air. I can't wait for episode two, really wondering who was honking the horn...

    2|0
    0|0
  • I want to but its about zombies, blood and a lot of creepiness so I don't know its going to take me forever to watch it.

    0|0
    0|0
  • Love it, but don't have cable to watch season 6 ; (

    0|0
    0|0
  • Never seen it

    0|0
    0|0
  • I'm in the middle of season 5 and after this I'm done cause I lost interest.

    0|0
    0|0
  • Yes, grear show!

    0|0
    0|0
  • I'm not a zombie fan and don't watch many series anyway... so nope

    0|0
    0|0
  • Yup, I do! I've only seen what's on Netflix though.

    0|0
    0|0
  • I don't. My dad used to, he said there's no character development, or if there is, very little of it

    0|0
    0|0

What Girls Said 11

  • Yes! As much as I hate gore, I'm hooked on TWD.

    I did watch the season premiere and KINDLY SCREW whoever honked that horn!

    0|0
    0|0
  • I've seen like 5 episodes a long time ago. Stopped watching, don't know why, guess zombies aren't really my thing.

    0|0
    1|0
  • I've watched that show once and when I saw that I was like:

    cdn2.sbnation.com/.../...ick_20-_20so_20boring.gif

    0|0
    0|0
  • I watch that and fear the walking dead as well. I hate that it always ends with a cliffhanger but I can't stop watching.

    0|0
    0|0
  • i stopped watching when the guy with the eye patch showed up kinda felt like it was becoming the same thing over and over the farm was prob the most boring part i zombies movies and shows when they are constantly adventuring not sitting in 1 place doing nothing but farming and talking

    0|0
    0|0
  • Did before... not any more.

    0|0
    1|0
  • i don't.. my bro likes it tho

    0|0
    0|0
  • Yesss, I love it :)

    0|0
    0|0
  • MEEEEE!!! 🙆🏼🙆🏼🙆🏼🙆🏼

    0|0
    0|0
  • Cannot tell you how obsessed I am. Gaaahhhhh <3

    0|0
    0|0
  • I do, but I prefer the comics. <3

    0|0
    0|0
Loading...