I love this song!!!😁 hahaha um.. Can anyone dance to this?

You have to have skills to vibe to this type of beat and not look dumb... I can dance pretty good but that's cuz I like hip hop dancing and pop lock dancing can but can anyone if you dance to it?



HEY MR!😱😂😌

  • Yes I can dance to that
    60% (3)25% (1)44% (4)Vote
  • No I probably can't
    40% (2)75% (3)56% (5)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
@Mistnigqa808 this song reminds me of you... HEY MISTER1

0|0
3|1

Most Helpful Girl

  • Nope haha! nice beats (: haha!

    0|1
    0|0

What Girls Said 2

What Guys Said 1

  • I could jig to it... if my dumbass knew how to dance LOL

    0|0
    0|0
Loading...