Is it weird if you hear a white girl rap?

I mean I sing all genres. I have a thing for rap and I sing it. Is it weird? Honest opinions! I don't get upset 😊😊


0|0
14|26

Most Helpful Guy

  • yes, I'm a music producer myself and I definitely like girls who can sing and do love music like I do (doesn't matter rap or not I like all genres of music)

    1|0
    1|0

What Guys Said 25

  • If she is skilled, then no that's not weird at all.

    The issue is that most white female MCs, do so using the "white girl" gimmick while having a minimal level of skill.

    One of the best rappers of all time, is a white guy. White girls can get in on this too, just have the skills.

    1|0
    0|0
  • It's only wear to hear someone rap when they have no talent for it.

    1|0
    0|0
  • I think it is okay - It is just the style you like - I have seen white rappers before

    1|0
    0|0
  • No not at all.. But you can't sing rap. I think you're probably talking about hip hop.

    1|1
    0|0
    • 2mo

      Rap
      I even do free style

    • Show All
    • 2mo

      You seem have English down well, just saying. Lol I actually have a rap video on YouTube. Search rags 2 riches jman if you're actually interested. It's really silly lol

    • 2mo

      I will lol

  • it's unusual but who cares... people used to think it was weird that Eminem was a white rapper but look how that turned out

    1|0
    0|0
  • I don't care what color, as long as I can groove to it

    1|0
    0|0
  • you sing rap? so basically what you're saying is that you take rap and you transform it into music?

    1|0
    0|0
  • Tag me when you drop your mixtape fam.

    1|0
    0|0
  • Do you rap or do you sing. Im confused?

    1|0
    0|0
  • I don't care about the skin colour of the rapper

    1|0
    0|0
  • No, its not,
    The Beastie Boys were good and they are white

    1|0
    0|0
  • its not weird at all.
    you should sing and rap whenever you want to

    1|0
    0|0
  • If you can flow with words that's cool. But some white girls can't rap period. But like i said if you can keep doing it.

    1|0
    0|0
  • Nope
    Not at all

    1|0
    0|0
  • not if she is good... skin tone makes no difference. surely eminem has proved that repeatedly

    1|0
    0|0
  • Not a fan of rap but hey, you do you. If you enjoy rapping then go ahead.

    1|0
    0|0
  • Nuuu bit it's a little cute when a white girl raps ok😂

    1|0
    0|0
  • Obviously not... There are plenty of white rappers

    1|0
    0|0
  • No it's okay, just not my genre.

    1|0
    0|0
  • Why is it weird?

    It is cool 😎😎😎😎

    1|0
    0|0
  • Unless she is saying "give thisperson MHO" it is weird.

    1|0
    0|0
  • Most of them are crap, js.

    1|0
    0|0
  • its weird and wrong :(

    1|0
    0|0
  • Got bars?

    0|0
    0|0
  • It's weird for me to hear anyone rap. That genre is utter and complete filth.

    0|0
    2|0

What Girls Said 14

  • Nope. Adele does it amazingly! =)

    1|0
    0|0
  • I'll be honest it is highly uncomfortable to listen to. It's like listening to the white girls at my school who take band, use black slang. I have the sudden urge to cringe like watching a grandmother try to twerk. (._.)

    1|0
    0|0
  • Nah, you should check out Lady Sovereign.

    1|0
    0|0
  • Like you go girl!! 🚞🎶🎸🎹🎤

    I've been waiting a long time to use those emojis :)

    1|0
    0|0
  • 1|0
    0|0
  • Not weird

    1|0
    0|0
  • nope it is not weird it just happens that most of the white rappers sucks

    1|1
    0|0
  • no it happens

    1|0
    0|0
  • No, it just depends on their voice. Some people just sound weird.

    1|0
    0|0
  • NO? ITS AWESOME :D

    1|0
    0|1
  • I don't think so but I guess it also depends on how you did it. Lol

    1|0
    0|0
  • No, it's not weird at all.

    1|0
    0|0
  • Not if she's good! Post something I double dare you! I want to hear your white girl rapping skills.

    1|0
    0|1
    • 2mo

      I swear I will one day😈

    • Show All
    • 2mo

      Gosh wish I had that voice
      It's sooooo amazing

  • Not really, she just looks like your typical white culture vulture.

    0|0
    0|0
Loading...