If I were to walk out in public for a day in a crop top & thong, what would you do if you saw me?

Assuming I was drunk or off my meds, lol.

I have no idea why I'm posting this, I'm just hella bored, lol. Plus, I saw a question about allowing thong bikinis on the beach. Thought it'd be fitting if I asked.

  • Run up to me and pull my shirt down to cover my butt up.
    4% (1)0% (0)2% (1)Vote
  • Slap my ass.
    14% (4)39% (12)27% (16)Vote
  • Take a picture.
    25% (7)32% (10)29% (17)Vote
  • Say "wtf?" and throw a pair of jeans at me
    57% (16)29% (9)42% (25)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
With Vote A, substitute the crop top with a t-shirt, lol

0|0
12|27

Most Helpful Girl

  • Lol this is so funny. I'd probably take a picture to send to my friends like "wtf look at this crazy chick" haha. I mean I wouldn't say anything though. It would be amusing and I don't care do what you want haha.

    4|1
    1|0

What Guys Said 27

  • static.carthrottle.com/.../...me-549484cf9f417.jpg

    I'd rather not get involved in any way and risk being accused of attempted rape or some shit.

    4|1
    1|0
  • C. Multiple times.

    I'm a guy, deal with it.

    1|3
    3|1
    • the fact that you're a guy doesn't mean you can take pics of random girls without their permission

    • @Klaatu51 if she's out in public I can take all the pictures of her I want with or without her permission, as she can me.

  • i'd just give you a quick glance because i'd find it surprising, yet i won't do nothing... i tend to mind my own business.

    0|0
    0|0
  • I'd throw my coat at you before your ass got frostbite..

    3|1
    0|0
  • Neither. I'd just gawk at you for a brief moment, shrug and continue about my business.

    4|0
    1|0
  • I want to say slap your ass especially if it was nice, but in reality I would say or think to myself "whoa" do you need some clothes? It would all depend on the proximity of you to me and then later I would talk about you with others "Did you see that revealing chick today what was she doing?"

    0|0
    0|0
  • I would turn gay.

    2|1
    1|0
  • Same thing I do when I see any attractive female/nice butt.

    Just take a quick glance, they go about my day.

    0|0
    2|0
  • If this is random, where do the pants come from? Am I throwing my pants at you? I might do that. Do you want my pants?

    0|0
    0|0
  • Call the cops for being drunk in public.

    1|1
    0|0
  • Since when are crop tops able to cover your butt?

    1|0
    1|0
  • If you have good body.. probably i take your picture :p

    1|0
    1|0
  • I would cover you up and take you to a place of safety.

    0|0
    0|0
  • E) cover you with my suit coat and take you someplace where I can get you decent clothes

    0|0
    0|0
  • What's a crop top?

    0|1
    2|0
  • I'd just look and then go on about my business

    1|0
    1|0
  • If it was a bikini at the beach i would stare but not care. If it was like in the middle of the city and it was your underwear i would take a picture. I would be like, wtf! Snap picture.

    0|0
    0|0
  • C, with asking you to grab another drink :p

    0|0
    3|0
  • would probably take a picture. and probably get a boner lol

    0|0
    0|0
  • Lol well I would try and talk too you. And see how it goes you are beautiful

    0|0
    0|0
  • Walk the other way before I get a boner.

    0|0
    0|0
  • I would do nothing.

    0|0
    0|0
  • I would thinks it is kind of joke something lol

    0|0
    0|0
  • Hell ya I'd slap U'r ass & play with U'r TiTs !!

    0|0
    0|1
    • Wow, yoh are a perverted freak and should probably not be allowed to be part of society. You dont go around touching random girls.

  • Probably little bit of each

    0|0
    0|0
  • E. Other: Ask you out on a date ;)

    0|0
    0|0
  • Probably just tell you to go put on some pants and assume you're crazy and forgot or something.

    1|0
    1|0

What Girls Said 11

  • None... Just walk past you... why would I have a pair of jeans just hanging around and you were wearing a crop top so it wouldn't be long enough to pull down. The other two would be rude.

    2|0
    2|0
  • If that ass is a 10, I'm gunna walk up and grab it!

    4|2
    1|0
  • If it was cold outside i'd obviously wonder why lol but otherwise wear whatever you want yo!

    2|1
    0|0
  • Well since it's 2 degrees out I'd offer you my jacket and a pair of pants.

    3|0
    1|0
  • E) Look at you for a certain amount of time and leave you alone.

    But I wouldn't take a picture or intervene, only feeling would be pure curiosity, like "why... Wha?"

    0|0
    0|0
  • Wouldn't care try going to a gay pride parade in NY when you're 7 or fuck it ride the subway.. I seriously wouldn't blink twice

    0|0
    0|0
  • thong bikinis are actually so cute on a nice body

    0|0
    0|0
  • Your beautiful and I'm bi so I have to slap but I would really try to get some where else. As girls gotta help each other out.

    0|0
    0|0
  • Prob think you're on drugs

    2|0
    0|0
  • I would take a picture.

    0|0
    0|0
  • That's summer in cali lol I'll be doing that soon :p

    0|0
    0|0
Loading...