Do you use conditioner every time you wash?

this isn't a should you question, do you personally use condtioner everytime you wash your hair

  • yes
    82% (27)36% (8)64% (35)Vote
  • no
    18% (6)64% (14)36% (20)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
15|7

Most Helpful Girl

  • My cousin says its a bad idea but I use it all the time cause it makes my hair easier to come.

    1|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • Curly/wavy hair, so more often than not. Shampoo once/twice a week.

    0|0
    0|0

What Girls Said 14

  • Yes I do. It's even more important than shampoo for me.

    1|0
    0|0
  • Yep. I can feel a noticeable difference when I haven't used conditioner. It feels a lot more rough and gets tangled more easily. But when I use conditioner, my hair feels silky smooth and don't get any tangles at all. My hairdresser has actually complained that it's difficult to style my hair just because it's so smooth haha. It's like butter. Too damn slippery!

    0|0
    0|0
  • Yep! If I didn't, my hair would look like a hot mess.

    0|0
    0|0
  • Not every time...

    0|0
    0|0
  • I never wash or condition my hair and it's really big and long and soft. I have curly hair though, don't know if it would make a difference if it weren't.

    0|0
    0|0
  • I don't always use it.

    0|0
    0|0
  • i only use conditioner like once a week :) dont really need it more often or anything :D

    0|0
    0|0
  • Yes. It makes combing the hair so much easier.

    0|0
    0|0
  • I have to so yes

    0|0
    0|0
  • I do :) I have a long hair

    0|0
    0|0
  • Yup. My hair is bleached so if I don't want it to feel like plastic, I have to.

    0|0
    0|0
  • Yes I have too

    0|0
    0|0
  • I use it every time i shampoo but not every time i shower

    0|0
    0|0
  • No, not always.

    0|0
    0|0

What Guys Said 6

  • you really should, sometimes i JUST use conditioner but my hair is huge long and curly right now i need it =p

    0|0
    0|0
  • Nope! don't need it:P

    0|0
    0|0
  • I use a two in one thing

    0|0
    0|0
  • i use conditioner before shampooing

    0|0
    0|0
  • I do. Else I can't comb my hair.

    0|0
    0|0
  • yea pretty much

    0|0
    0|0
Loading...