Do you find ankle bracelets appealing?

Do you find ankle bracelets appealing?

I personally love wearing them <3

  • Yes
    86% (30)72% (26)79% (56)Vote
  • No
    14% (5)28% (10)21% (15)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
11|17

Most Helpful Guy

  • Sure... this is a question for @Mooky06... I know her opinion :D

    2|0
    0|0
    • OMG YES!!!

      A million upvotes Han!! a million upvotes!!! 😬👍🏽

    • Show All
    • @mooky06 I know... what a hole in my culture :o :-(
      I can learn a lot from my nice & classy Australian friend :D :D

    • of course my dear friend Hans :)

Most Helpful Girl

  • i think they are pretty

    1|0
    0|0

What Guys Said 16

  • I'm pretty indifferent to them. I don't particularly like them but I don't think they look bad. They don't do anything for me, but they don't do anything against me.

    If I had to pick a side, I guess I'd choose yes, but I'd pick an option C: "I don't care" if I could.

    1|0
    0|0
  • they can be really cute.

    1|0
    0|0
  • I think they are very attractive

    1|0
    0|0
  • Haha yes! :D Well maybe not so much the more fancy/elaborate one on the left side of the picture (although it's not bad either), but the kinds that are more simple bands that kinda hang loosely around one of her ankles: definitely yes. Maybe it's just that the few girls I've seen in person wearing them also happened to have really nice legs too haha --- and the ankle bracelet kinda draws attention to that by the way it holds her ankle, I guess? --- but I have to admit it's pretty sexy. :P

    0|0
    0|0
  • They can be cute.

    1|1
    0|0
  • i dont like foot jewelry lol, i dont like jewelry in general

    1|1
    0|0
  • Vote C- Meh.

    1|0
    0|0
  • Yes for a girl they are sexy.. <3 😍 😘

    1|0
    0|0
  • Yeah I like it especially as a guy who sort of has a foot fetish...

    1|0
    0|0
  • Yes they still look nice on girls

    1|0
    0|0
  • Yes if she has nice ankles

    1|0
    0|0
  • I find them very sexy

    1|0
    0|0
  • yes I think they can look nice.

    1|0
    0|0
  • I like them, yes.

    1|0
    0|0
  • Yeah, they are cute

    1|0
    0|0
  • they are hot.

    0|0
    0|0

What Girls Said 10

  • Love them!

    1|0
    0|0
  • I have one on my ankle all the time and I love wearing it 💙

    1|0
    0|0
  • wow.. they look good,.. i never wore one tho..

    1|0
    0|0
  • I've hardly worn them in my lifetime, but the ones in the photo you attached are nice. :)

    1|0
    0|0
  • I love them. They're so indie!

    1|0
    0|0
  • Nope, i don't

    1|0
    0|0
  • I wear then too, I like the way they look.

    1|0
    0|0
  • They look cute :D :) <3

    1|0
    0|0
  • yes I love them.

    1|0
    0|0
  • They're so cute!

    1|0
    0|0
Loading...