Do you like her dressing style and her looks?

Apparently she's a emo puck rock girl, But do you like her dressing style and her looks?
Do you like her dressing style and her looks?




1|0
25|15

Most Helpful Girl

  • Oh she is cool for sure, I like her hair especially

    0|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • shoes, throw me off, and im not a fan of colors everywhere, but if its your style, do it. if you like it, wear it. looks like a ton of personality. always be different.

    0|1
    0|0
    • Thank you my friend, Even we have different personality and style , But I like what you said.
      Yeah I will hot stuff, It will make me stand out.

What Girls Said 24

  • It's pretty cute, yeah. I personally wouldn't wear it, but it looks good on her (I do really like her hair though, I would dye my hair like that.)

    0|1
    0|0
  • I would rather wear all black! haha

    0|1
    0|0
  • I think she's pretty and her style is unique but not particularly.

    0|1
    0|0
  • I fucking love it

    0|1
    0|0
  • She's got her own style. :)

    0|1
    0|0
  • I am getting a real retro 80's feeling about this look.

    0|1
    0|0
  • she looks really pretty, I like her hair and makeup, but her outfit makes me cringe haha

    1|0
    0|0
  • looks fun yea I like it

    0|1
    0|0
  • I think she looks cute. It's a bit dated and costume-y for my taste, but I see where she's going with it. I'm in live with the platforms and socks look though. 😝

    0|0
    0|0
  • I'm not sure about the teeth... But I like the colors

    0|1
    0|0
    • Yeah the color is nice, and that kind of style more for teenage girls I guess.

  • Not my taste... But I do love her shoes though! :D

    0|1
    0|0
  • It looks cool, for a photo sesion
    I wouldn't wear it tho

    Oh and the style is kinda more Harajuku to me

    0|0
    0|0
  • Nope I think this style is very middle school"ish"

    0|0
    0|0
    • You need to teach this girl how to dress. I remember one of your question about how you dress and damn, you do know how to dress elegantly.
      Teach this new generation, por favor!! xD

    • @AleDeEurope haha no problemo Amigo 😜❤️ Y gracias!!

  • It's different. Not to sound rude here but it's almost like Jem off Jem and the hollagrams meets emo. It's unique thou and cute.

    0|0
    0|0
  • Looks great, I think

    0|0
    0|0
  • No she looks like an over grown toddler

    1|0
    0|0
  • No I hate it

    0|0
    0|0
  • not really my thing, I'm more of a 'paint it black and take it back' kinda girl.

    0|0
    0|0
  • yeah very hot

    0|0
    0|0
  • No, not really.
    Not my style.

    :\

    0|0
    0|0
  • Nah, not my style.

    0|0
    0|0
  • I like the scene look in general, but this is way too much.

    0|0
    0|0
  • No. Not at all. She looks childish.

    1|0
    0|0
  • sorry, it's too much for me

    0|1
    0|0

What Guys Said 14

Loading...