Girls, Do you find this style of clothing attractive?

Girls, Do you find this style of clothing attractive?
Do you like when a guy dresses like this?


0|0
27

Most Helpful Girl

  • He should change the jeans to ones with a less wide hem ans wear different shoes with it. Other than that it's fine, not the best, but fine and let's be honest Ian Somerhalder could wear a potato sack and still look hot.

    2|0
    0|0

What Girls Said 26

  • Yes! So attractive and sexy! But it's hard to pull of if you're not exactly built for the clothing. Ian is incredibly toned and muscular and just kills this style of clothing. Some guys who sign have his body type can sometimes pull it off but I'd prefer my men to be in the shape Ian is depicted here.

    0|0
    0|0
  • yea but the pants have to go, i just love skinnies or at least straight instead of that awfully wide hem

    0|0
    0|0
  • Yeah, its a good casual style. I wouldn't mind if I went on a sate with a guy and he turned up dressed like this. Ditch the axe though. I'd be a bit worried if he turned up with one of those. Lmao.

    1|0
    0|0
  • Yes. A more worn version would be even better.

    0|0
    0|0
  • Yes. 👍

    0|0
    0|0
  • Yes and that guy is just hot anyway.

    2|0
    0|0
  • Sure.

    0|0
    0|0
  • Yes, that's a nice outfit.

    0|0
    0|0
  • YES! But not the shirt... :/ Love leather jackets, love the boots, like the jeans but thaat shirt? well...

    0|0
    0|0
  • I'm neutral about it.

    0|0
    0|0
  • I don't believe for a second he knows how to use that axe! 😂😂

    But yes, that's a sexy style. Although the jeans are wrong. And his shoes aren't polished.

    0|0
    0|0
  • Those pants thooooo😭😭😭

    1|0
    0|0
  • Only if you look like Ian Somerhalder lmfao

    1|1
    0|0
  • Damon is fucking hottt

    1|0
    0|0
  • Yes. Plus the actor and the character he plays is hot lol

    0|0
    0|0
  • yeah looks good

    0|0
    0|0
  • Yeah, I do

    0|0
    0|0
  • Oh yeah 😀

    0|0
    0|0
  • Bootcut jeans? Oversized jacket? No.

    0|0
    0|0
  • Yaas. So attractive.

    0|0
    0|0
  • yes very much

    0|0
    0|0
  • It isn't bad but it looks 2008

    0|0
    0|0
  • That is a no-brainer... of course! Leather jackets are very sexy on both men and women

    0|0
    0|0
  • Yes one of my favourite love leather jackets

    0|0
    0|0
  • Nope, I'm more into flannel shirts, tight jeans and regular vans-type shoes

    1|0
    1|0
  • Yes I do!!

    0|0
    0|0
Loading...