Which heels for this dress?

I walk great in both btw!

  • This is the dress, DON'T vote A!!!
    8%(7)20%(26)Vote40%(19)
  • Black, tall, sparkly heels
    70%(58)62%(80)Vote47%(22)
  • Nude, short, shiny heels
    22%(18)18%(24)Vote13%(6)
Select a gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
Who voted on the freaking dress? TOLD YOU NOT TO!😬😐😒
I'm glad that soo maannyy said black, that's my fav of the two but needed to know what you GaGers thought!

0|0

Most Helpful Guy

  • I like B because they're catchy and more unique.

    1|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Omg i88

    1|0
    0|0
    • I pressed submit ugghh
      I wanted to say omg I like the black ones they're amazing

What Guys Said 21

  • Black - even in the daytime (which is the only time that you could use the lighter heels), the black is better. Furthermore, black will go with EVERY dress, so invest in a good pair of black heels. The ones pictured are nice.

    1|0
    0|0
    • Yeah, I own both

    • Well, those black heels are very nice. Stylish without being nonsensical and, as a dad, acceptable (marginally) on my 15 year old daughter.

  • So I voted A and that has about as many as those other shoes lmao. Black shoes for the queen!

    1|0
    0|0
  • Voted A for the hell of it.
    I like the black heels a lot more.

    2|0
    0|0
  • I voted a cuz ain't nobody's gunna tell me what to do! Also, Darling.. the shiny ones would look horrible with that dress! Sparkly is the way to go!

    1|0
    0|0
  • Black is black , I want my baby back.---------Black is very sexy. on your above dress.

    1|0
    0|0
  • I think the nude heels

    1|0
    0|1
  • I like the black ones. It's a very pretty dress

    1|0
    0|0
  • A is best. I voted A.

    1|0
    0|0
  • Sparkly hells to elongate our legs. Jair watch your step

    1|0
    0|0
  • black ones

    2|0
    1|0
  • voted as as a joke-but black

    1|0
    0|0
  • Voted A, shoot my bad... black ones look good👌🏿

    1|0
    0|0
  • hmmm I think the black shoes would be better for a night out. The grey ones paired with that dress would be more casual work clothes.

    0|0
    0|0
  • I think the dress will go great with that dress

    lmao u tell someone not to vote A and they will vote A

    0|0
    1|0
  • Running shoes

    0|1
    0|0
  • B looks good

    0|0
    0|0
  • black one is pretty

    0|0
    0|0
  • You know you shouldn't be going to this dance, I told you already

    0|0
    0|0
    • Show All
    • K, well I don't. Explain why I shouldn't go and how it's immature to go. We're celebrating the USMC birthday! It's tradition!

    • Just sayin'

  • Black should fitwell with that dress.

    1|0
    0|0
  • Kiss to black one

    1|0
    0|0
  • Voted A

    1|1
    0|0

What Girls Said 27

Loading...