Did you see the 2016 VS fashion show and if yes what did you think about it?

I got my fav part

And i think Gigi and Kylie fucked it up lmfao


0|0
7|3

Most Helpful Guy

  • hawwwwe, yoy stole my question, lmao

    2|1
    0|0
    • Oh lmao sry but i only saw it yesterday in youtube since i couldnt see it live and thought i should ask a q haha

Most Helpful Girl

  • no ı didn't see it

    1|0
    0|0

Have an opinion?

0/2500

Send It!
Sponsored

What Guys Said 2

  • I forgot and I'm pretty pissed. I love looking at the sexy mode... clothes 😘🙊

    1|0
    0|0
  • I wish I had. I love Victoria's Secret

    0|0
    0|0

What Girls Said 6

  • Yes. I loved it when Adriana Lima and the older Angels owned the runway 💕

    1|0
    0|0
  • I absolutely loved it, but Kendall looked awkward af.

    1|0
    0|0
  • Yes I did... it was really good. Lady GaGa killed it in those heels.

    1|0
    0|0
    • omg yessss ikr

    • I would have fallen on my face. Every time she pointed at the guitar guy while watching I closed my eyes lol. I seriously thought she was going to break an ankle.

  • I usually watch it but I missed it this year. I'll catch it on YouTube later I guess.

    0|0
    0|0
  • yes!!! Adriana and alessandra slayed
    bella looked a little dead to me, but if I was doing to see my ex I wouldn't be too happy too lol

    0|0
    0|0
  • I thought it was really cute this year, lady gaga part was my fav and the pink line

    0|0
    0|0
Loading...