Romantic songs to sing to a girl?

Hey, I play guitar and I wanted to know some romantic songs to play to my gf. I already learned hey there delilah and she loved that.

any other suggestions?

 

What's Your Opinion?

0/2000

Most Helpful Opinion

  • This song made me fall in love with my ex and rock music. Here's the link: link :// www. youtube. com / watch?v=3aubjDJc07E It's really good song. Tesla - love song

    So you think that it's over,

    That your love has fin'lly reached the end.

    Any time you call, night or day,

    I'll be right there for you if you need a friend.

    It's gonna take a little time.

    Time is sure to mend your broken heart.

    Don't you even worry, pretty darlin'.

    I know you'll find love again. Yeah.

    Chorus:

    Love is all around you. Yeah

    Love is knockin' outside *YOUR* door.

    Waitin' for you is this love made just for two

    Keep an open heart and you'll find love again, I know.

    Love is all around you.

    Love is knockin' outside **YOUR** door.

    Waitin' for you is this love made just for two

    Keep an open heart and you'll find love again, I know.

    Chorus / Outro:

    Love will find a way.

    Darlin', love is gonna find a way,

    Find its way back to you.

    Love will find a way.

    So look around, open your eyes.

    Love is gonna find a way.

    Love is gonna, love is gonna find a way.

    Love will find a way.

    Love's gonna find a way back to you, yeah,

    I know. I know. I know. I know.

What Girls Said 7

  • Hmm, I really like:

    Unintended- Muse

    She Will Be Loved-Maroon 5

  • Songbird - Oasis. If my guy sang that to me I'd probably die of happiness right then and there.

  • A really cute song to sing to a girl is "Dreaming of you" from Selena. The song is about you telling her I love you. And that I'll make her definitely happy to hear a beautiful song. Trust me that would be a song I would want a guy to sing to me.

  • there are soooo many...but I think the one she would Appreciate the most is one that you wrote yourself...its unbeatable=)

  • 1. areosmith-i don't wanna miss a thing

    2. takethat - rule the world

    3. police- every breath you take

    4. bryan adams- everything I do for you

    5. savage garden- truly madly deeply

  • hmmm hey there delilah is pretty easy

    but you could play a song like "fall for you" by secondhand serenade

    "thunder" boys like girls or "hero/heroine" by them

    if you need something easy

    ultimate-guitar.com has a ton of easy chords/tab for almost any song you can think of

  • there are soo many a good song is

    by 311 or the cure LOVE SONG

    or savage garden the song TRULY MADLY DEEPLY

    if you speak spanish there's this great song by camila called TODO CAMBIO

    or this other spanish one by ov7 called te quiero tanto tanto

    or seal KISS FROM A ROSE

    these are just some to give you an idea hope it helps some

    • I absolutely LOVE kiss from a rose!

What Guys Said 2

  • amanda by boston

    just when in the chorus it says amanda, just put her name in there

  • if you're a keyboardist look on 911tabs.com and search the band and then click on piano tabs. I learned a lot of songs for my girlfriend including one joe bro's song she loves them.

    • amanda by boston

      just when in the chorus it says amanda, just put her name in there

Loading...