Have you tried this?

have you tried this?



  • yes, i have been to eggs'n'things 🍳
    6% (3)5% (2)6% (5)Vote
  • no, don't know what that is
    57% (29)67% (26)61% (55)Vote
  • thanks for triggering me
    37% (19)28% (11)33% (30)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

1|1
21|25

Most Helpful Guy

  • I just got an orgasm , I wish I can find a place that makes this lol

    3|0
    0|0

Most Helpful Girl

  • Crumpets? I love them but I don't like cream so it'd have to be without that for me :P I really like mine with jam 😋

    1|0
    0|0

What Guys Said 24

  • I love pancakes, but not so much with fruit and whipped cream. Straight butter and maple syrup👌

    1|0
    0|0
  • i have had pancakes and crepes with whipped cream but never that much whipped cream

    1|0
    0|0
  • that's just unnecessary...

    1|0
    0|0
  • Is that egg foam (made from beaten egg whites)?
    If so, yes, I have tried it, and I liked it :)

    1|0
    0|0
  • No, but damn that looks delicious.

    1|0
    0|0
  • No, but I would if I had the chance.

    1|0
    0|0
  • I am not really sure what they are but they look nice

    1|0
    0|0
  • I think I can feel my arteries clogging just from looking at it.

    1|0
    0|0
  • I've never had that dish at that particular restaurant, but I've had pancakes/waffles with fruit, whipped cream, and powdered sugar. I don't usually use that much whipped cream though and I like using honey rather than maple syrup...

    1|0
    0|0
    • 1mo

      have you ever tried guava or coconut syrup?

    • 1mo

      I've eaten fresh guavas, pineapple guava (feijoa), and coconuts but I've never seen them as syrups in the store for topping pancakes. They have coconut beverage syrups for mixed drinks amd stuff like that... I suppose if you reduced them, they could be used that way. We have agave syrup in most stores.

  • I'd rather just have simple pancakes without all is this on it

    1|1
    0|0
  • lol. hahaha. Looks good IHOP?

    1|1
    0|0
    • 1mo

      eggs'n'things in hawaii and tokyo

    • 1mo

      I would walk by egg n' things in hawaii, in Waikiki. But never stopped. Damn, now I regret it. lol.

  • Triggered.

    1|0
    0|0
  • you couldnt even pay me to eat all that garbage

    3|0
    0|0
  • no, im on a sugar free diet and that looks disgusting

    2|0
    0|0
  • no but it looks fucking good.

    1|0
    0|0
  • I don't know what that is but there is way to much whipped cream

    1|0
    0|0
  • What's the name?

    1|0
    0|0
  • No, but now I need to. Thanks for that...

    1|0
    0|0
  • That is a lot of cream...

    1|0
    0|0
  • Bet you I could eat all if it lmao.

    1|0
    0|0
  • I don't find this type of stuff too alluring at least to look at, just screams "free diabetes"...

    1|0
    0|0
  • I've never seen so much whipped cream O. o

    1|0
    0|0
  • I have no idea what this dish is called. It looks like desserts to me though.

    1|0
    0|0
  • That looks sickening.

    My sister would love it...

    1|0
    0|0

What Girls Said 20

  • That looks soo good! Unfortunately I can't have the whip cream :(

    1|0
    0|0
  • No, but ugh... food. 😍

    1|0
    0|0
  • Nah, looks like diabetes on a plate, lol.

    2|1
    0|0
  • I have, and it's yummy :D

    1|0
    0|0
  • That looks good😋

    1|0
    0|0
  • This makes me very hungry right now. It looks amazing.

    1|0
    0|0
  • OMG, nom nom nom! 🍮 soooo jealous.

    1|0
    0|0
  • No but that looks good! Lol

    1|0
    0|0
  • No, not my cup of tea.
    Never got into pancakes.

    1|0
    0|0
  • You did trigger me. Now I want something sweet lol

    1|0
    0|0
  • Hope you realize I'm hungry now.

    1|0
    0|0
  • No but I need to

    1|0
    0|0
  • I never see this before but it look yummy

    1|0
    0|0
  • Looks amazing! But I've never been anywhere where they serve things like that lol

    1|0
    0|0
  • That looks amazing.

    1|0
    0|0
  • No that looks like a heart attack on a plate

    1|0
    0|0
  • well THANKS for making me crave pancakes and whipped cream.

    1|0
    0|0
  • Where would one find that

    1|0
    0|0
  • i want too now

    0|0
    0|0
  • No, but oh my~! It looks delicious.

    1|0
    0|0
Loading...