Could you show everything in your inbox to your significant other?

  • Of course!
    69% (18)76% (19)73% (37)Vote
  • Eh... I don't think so.
    31% (8)24% (6)27% (14)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
10|14

Most Helpful Guy

  • Yeah but I wouldn't let her see it just because It's an invasion of my privacy. Just like how I would never let a cop search my car even though I have nothing incriminating.

    0|0
    0|0

What Guys Said 13

  • She helps me respond to people on here! My brain is a bit fuzzy at the moment so not much that i said would make sense otherwise haha

    1|0
    0|0
  • Yes if i had a girlfriend i would have no problem showing her my inbox.

    0|1
    0|0
  • Considering that I clean it all of the time, yeah. If I had a SO that is...

    0|0
    0|0
  • Absolutely I could. I try not to do anything that I wouldn't want a significant other to know about.

    0|0
    0|0
  • Yes I can, but I'm a little scared of telling her about how I compliment people here plenty

    0|0
    0|1
  • Nothing to hide here!

    0|0
    0|0
  • A. we have no secrets...

    0|0
    0|0
  • I'd rather not, first of all because there's going to be some really confidential stuff in there which might affect others and secondly because even I sometimes just think what the fuck about what's going on in my conversations.

    0|0
    0|0
  • All it would prove is how boring I am

    0|0
    0|0
  • I've got nothing worth hiding.

    0|0
    0|0
  • I doubt she's be interested in endless spam letters.

    0|0
    0|0
  • Certainly, nothing nefarious in there.
    Just a bunch of youtube subscriptions and forum notifications.

    0|0
    0|0
  • Yes I could. But it is none of her business and I won't.

    1|1
    0|0

What Girls Said 10

  • Yes... why not.
    I'm no ho! Hahaha xD

    0|1
    0|0
  • lmfao that would be a resounding no.

    0|0
    0|0
  • Yup, I do. I show him the funny messages, but of course they're all on display. I have nowt to hide anyway.

    0|0
    0|0
  • My boyfriend is also on this site and yes we do share our inbox with each other. Hell he both talk to each others people and they don't even realize it lol

    0|0
    0|0
  • Sure, I wouldn't mind.

    0|0
    0|0
  • I bet you are not getting honest answers to your poll! HAHA

    0|0
    0|0
  • I have nothing to hide

    0|0
    0|0
  • Nope. No way... I still got text messages from my ex and I don't plan on deleting them.

    0|0
    0|0
  • Not that I have a SO but if I did then yea. I got nothing to hide

    0|0
    0|0
  • Yes, I could.

    0|0
    0|0
Loading...