Do indian people appear nerdy to u?

Do u think all indian people are nerdy or most of them are?
People of other nationality what do u think?


0|0
5|8

Most Helpful Guy

What Girls Said 5

  • hmm no , but Japanese people all seem to be nerdy to me xD

    0|0
    0|0
  • Kevin Gnapoor would seem to disagree with you
    (mean girls reference)

    0|0
    0|0
  • all the guys that I knew to be Indian definitely were not the coolest guys or socially aware.

    0|0
    0|0
  • not really lol.

    0|0
    0|0
  • They seem dirty more than nerdy.

    0|0
    0|0

What Guys Said 7

  • I think the only nerdy people are super smart people who can't even talk normal or when they insult its like "dayum".

    But if I had to choose a nationality, I'd say Asians. Particularly the Chinese and Japanese. Shit look at their schooling, fucking genius breeding countries

    0|0
    0|0
  • less nerdy than caucasians LOL

    0|0
    0|0
  • Yes watch the spelling B on ESPN and you will see

    0|0
    0|0
  • Maybe few of them are into posturing and shit-talkin', and hollow empty crap. And on the other hand, a huge number of them see education as a way to get on in life?

    0|0
    0|0
  • No
    ////////....//

    0|0
    0|0
  • un-hygenic and untrustworthy/backstabbing

    0|0
    0|0
  • I know their smart but not really nerdy, with the exceptions ofcourse. I'm Indian, but I wouldn't say I'm a nerd, I do pretty well at school but I also represent the country in sport, so you make the call

    0|0
    0|0
    • Same here bro..

    • Haha good man, there's need to be more of our "kind"

Loading...