POLL - Which is the worst?

  • Leech
    Vote A
  • Mosquito
    Vote B
  • Maggot
    Vote C
  • Vampire Bat
    Vote D
  • Woman
    Vote E
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
9|5

Most Helpful Guy

  • You forgot to add virgin to the list

    1|0
    4|0
    • LOL sorry about that! xD

Have an opinion?

0/2500

Send It!
Sponsored

What Girls Said 9

  • OMG! Leeches! By a mile! My biggest fear!

    0|0
    1|0
  • The bat... Then again could it turn me into a vamp?

    0|0
    0|0
  • Mosquito are pure evil! you could have been bitten 100 times by them and not notice until your super itchy and red bumps all over the place. -_-

    0|0
    0|0
  • Mosquitos...

    0|0
    0|0
  • Maggot. Bats are cute.

    1|0
    0|0
  • WTF... TELL ME you ain't comparing women to this other shit...

    0|0
    0|0
  • Eww, maggot.

    0|0
    0|0
    • are you calling me a maggot? !!

    • Show All
    • She's so hot fam... one of the wonders of the world fam :O

    • Thank you for your compliments.

  • LMAO! Women? :D That's funny

    0|0
    0|0
  • What a turdybuggerer ! Has to go anon so that he can put "Woman" on the list because he's most likely never had one and has to satisfy his own maggot with his right hand.

    4|1
    0|0

What Guys Said 4

  • I think leech would be worst

    0|0
    0|0
  • maggot fam!! you get me fam

    0|0
    0|0
  • Leeches are cute. Mosquitos are pure motherfuckers.

    0|0
    0|0
  • I mean, obviously E.

    0|0
    3|0
Loading...