Would you date yourself?


0|0
25|24

Most Helpful Girl

  • Nope, haha. It is nice to be with someone who shares similar values and enjoys the same things as you, but there need to be some differences.

    0|0
    0|0

What Girls Said 24

  • Without a doubt! I'm easy going, I like all the best movies and books and food, I have good manners, I'm cutish and low maintenance to boot. 😜

    0|1
    0|0
  • Yes... seems like no one else wants to date me.

    2|0
    0|0
  • Yeah, I probably would :P

    0|0
    0|0
  • Hell yea!!! Wouldn't even have to think twice about it!

    0|0
    0|0
  • Fuck yeah, I don't see why I shouldn't, actually I've think about fucking myself too XD
    I would fuck me on the first date hahahaha

    0|0
    0|0
  • It would be just a waste of time.. no one else wants to date me.. and I don't either

    0|0
    0|0
  • I already do. Lol.

    0|0
    0|0
  • Would you?

    0|0
    0|0
  • Wouldn't you?

    0|0
    0|0
  • We would share the same DNA and be the same gender so nope

    1|0
    0|0
  • As long as I put out lol

    1|0
    0|0
    • Lol. Make sure to ask yourself ahead of time. 😉

    • lol i'll even buy myself a nice dinner first too, i'm starting to like this idea too much

  • If I was a lesbian I would LOVE to date me. Lol.

    0|0
    0|0
  • I mean like if I was a different person I'd totally hit that. I'd probably marry myself.

    0|0
    0|0
  • I would make it a friends with benefits situation. I'm not good relationship material. Unless you like them a ltl fkd up... :)

    0|0
    0|0
  • No I'm boring, silly, irritating.

    0|1
    0|0
  • No I am attracted to masculinity

    0|0
    0|0
  • Never ever.

    0|0
    0|0
  • Yes!! Why not!

    0|0
    0|0
  • I'd end up arguing with myself too much...

    0|0
    0|0
  • With no doubt! hahaha

    0|0
    0|0
  • In a heartbeat :)

    0|0
    0|0
  • Yea! I love myself!

    0|0
    0|0
  • Probably not; I think you need complimentary personality traits with a partner, not someone who's exactly like yourself. Plus it would be boring, a great thing about having a relationship is learning about the other person's experiences that are different from your own and learning how they think which isn't going to be the exact same either

    0|0
    0|0
  • hell yeah i would!

    0|0
    0|0

What Guys Said 24

  • Fark no.
    It'll just turn into a circle jerk of.
    "Yes I agree"
    "Yes I also agree"
    *what then?

    We need DRAMA.
    SPARKS!
    CONFLICTS!
    DEBATES!
    ARGUMENTS!
    DIFFERENCES!

    Really... SPRUCE up the thang

    2|0
    0|0
  • Hahahaha!
    No. Absolutely not.
    And the moment I realized this was the moment I stopped feeling so bad about being single. xD

    2|0
    0|0
  • Nope, I'm not gay.

    Not that there's anything wrong with that.
    https://youtu.be/Oj3VphK9AMk

    0|0
    0|0
  • This question of yours brings back memories.

    Yeah, I've always stuck to the idea, that if I'd want someone to date me
    I should at the very least be okay, with "dating myself"

    Yeah? ^.^

    1|0
    0|0
  • I find myself describing a lot of my personality traits when there's a "what personality do you look for in a girl" question.

    So yeah I probably would.

    0|0
    0|0
  • Then I'd be gay.

    NO thus.

    0|0
    0|0
  • Someone similar like me? Absolutely

    1|0
    0|0
  • no I can be a bit of an asshole

    1|0
    0|0
  • Yes, I would even break up with my girlfriend/divorce my wife (If I had one at the time) to date myself.

    0|0
    0|0
  • No way I would be able to take that big of a penis.

    1|0
    0|0
  • No cuz u wanna throw him off the Golden Gate Bridge.

    0|0
    0|0
  • you mean like a clone of mine or a female that somewhat resembles me?

    0|0
    0|0
  • Nope. I'm gross.

    0|0
    0|0
  • Well kid I be honest with you, why not? The bestest friend you could ever have is probably your self anyway!

    0|0
    0|0
  • No thanks I need someone similar to me but not have my flaws.

    0|0
    0|0
  • jesus no.. i could do sooo much better

    0|0
    0|0
  • Probably that way i can do everything i like to do with someone that enjoys it equally.

    0|0
    0|0
  • would do more than that

    1|0
    0|0
  • yeah at least I have someone who Plays csgo the same amount as time as me

    0|0
    0|0
  • nope, not even if I'd be gay

    0|0
    0|0
  • Hell yeah , I'm sooo cute

    0|0
    0|0
  • no, because i like girls, not guys :D

    0|0
    0|0
  • No! I'm a narcissist and a weirdo. Unemphatic and selfish. Good question!

    0|0
    0|0
  • Most people on here do that already.

    1|0
    0|0
Loading...