Are some animals so ugly that they are cute?

I've heard the phrase "Aww, look. It is so ugly it is cute?" The words create a contradiction. Can something be "ugly" and "cute?"
Are some animals so ugly that they are cute?
Is this pug cute? Look into his eyes and tell him the truth. Don't lie.

Or maybe look at these eyes of this blobfish. It like they are wanting to know the answer to the question: "Am I cute?"

For more...
http://mashable.com/2013/05/13/ugly-cute-animals/#pNLdmbfBDgkO

  • <-- TL;DR; Meh.
    0% (0)8% (1)2% (1)Vote
  • YES: Something can be so ugly it is cute!
    63% (19)42% (5)57% (24)Vote
  • NO: Something can't be so ugly it is cute!
    7% (2)42% (5)17% (7)Vote
  • I-- I don't know! / Other / It depends / Stop messing with my head!
    30% (9)8% (1)24% (10)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
13|3

Most Helpful Girl

  • My friend has crazy allergies so she got a hairless cat. At first I felt bad for the cat and wanted to buy it a sweater so it wouldn't look so terrible. But now I want one because I think she's adorable.

    0|1
    0|0
    • Looking at pictures of hairless cats, they freak me out a little. I think it is because they are just so different than what I'm used to. xD

    • Show All
    • I just saw photos on google of pygmi marmosets. They are funny looking tiny monkeys. So ugly they are adorable too.

    • Thanks for MHO 😜

Most Helpful Guy

  • Pugs are sooooo ugly but.. Cute lol
    The blob fish ehhh it's gross not ugly

    Uhm yeah lol! I used to have a co worker and we used to say that about him 😂😂😂

    0|1
    0|0

What Girls Said 12

  • For sure. It's like... fugly cute. Some people thing pugs are ugly, I think they're cute. Even that sad blob is cute, but kinda gross.

    The world's ugliest dog is apparently the Chinese Crested. I think they are fugly cute.

    http://i.imgur.com/DMuIUlz.jpg

    0|1
    0|0
  • ok pugs r cute, but that other thing is so disgusting omg.

    1|1
    0|0
  • Yes, I absolutely Agree with Thee, @dangerdoge like a Sharpe doggie.
    Good luck. xx

    0|1
    0|0
  • yea, there are some that are just so ugly they are cute. too bad its not like that for people. haha

    0|1
    0|0
  • Pugs are ugly-cute. The blobfish just gave me the dry heaves so it will never be cute.

    1|1
    1|0
  • I was about to say pug before I clicked on this, haha, they have the cutest little pancake faces. I can't😆

    0|1
    0|0
  • Pugs are just cute. No ugliness about them.
    I feel that about monkeys though. They're pretty ugly, but they're cute.

    0|1
    0|0
  • Yes there are somethings that are just so ugly that they are cute... Just not that blobfish... eww it is so gross looking.

    1|1
    0|0
  • Yes it's possible. For example me 20 years ago.
    I think adorable would be a more appropriate word, though.

    0|1
    0|0
  • It's cute in a way it doesn't realize it's ugly.

    0|1
    0|0
  • I was thinking pugs before I clicked the question. They are ugly but cute at the same time.

    0|1
    0|0
  • The pug is cute the blob fish, nope.

    0|1
    0|0

What Guys Said 2

  • That logic doesn't make sense. That's like saying "It's so up that it's down!"

    1|1
    0|0
  • Everything is not responsible for its beuti or his or her

    0|1
    0|0
Loading...