Are you ready to be a parent?


0|0
15|11

Most Helpful Girl

  • As a mom of 2 I can honestly say that I'm still not ready. It's a learning on the job kind of thing. You'll never be completely prepared.

    0|0
    0|0

Most Helpful Guy

What Girls Said 14

  • Right now? Fuck that, nope, I'm only 18. But I definitely wanna be a parent one day, just not today. 😛

    0|0
    0|0
  • hell no, but i know one day i will be =]

    0|0
    0|0
  • Physically, yes. Emotionally and financially? Absolutely not.

    0|0
    0|0
  • I'm already a parent ^-^

    0|1
    0|0
  • I will never be ready to be a parent lol

    0|1
    0|0
  • I guess if it happened on accident I could handle it but mentally I'm not ready. I think there is still things I need do with my life before bring a child into the world.

    0|0
    0|0
  • Nahh, not even close

    0|0
    0|0
  • at this point in my life yes

    0|0
    0|0
  • Nope, I'm not.

    0|0
    0|0
  • No way lol

    0|0
    0|0
  • Not right now, though I'm not sure I ever will be either.

    0|0
    0|0
  • Nope, and I don't think I ever will be.

    0|0
    0|0
  • At 14? .. that'd be illegal..

    0|0
    0|0
  • Lol no, I never want to have kids

    0|0
    0|0

What Guys Said 10

  • already am. it's a different challenge all the time.

    0|0
    0|0
  • No way I'm ready. I'm pretty sure if someone saw me put mountain dew in the baby's bottle instead of actual formula, they'd call child services on me.

    0|0
    0|0
  • I am a parent.

    0|0
    0|0
  • lmao no not at the moment, not prepared for that role in any way, I will be someday though.

    0|0
    0|0
  • Nowhere near ready yet :/ they will never see one day of the struggle

    0|0
    0|0
  • God no. I don't even know what I'm doing as is...

    0|0
    0|0
  • Sorta, but I have to have the right partner.

    0|0
    0|0
  • no, not for a long time

    0|0
    0|0
  • NO. HUMANS SUCK. ALL OF THEM.

    ALIEN POWER!!

    0|0
    0|0
  • No I am not and I don't ever want to be a parent because my parents make me feel like being a parent turns you into a shitty person.

    0|0
    0|0
Loading...