Do you feel like this way on GaG sometimes 😔😞?


Do you feel like this way on GaG sometimes 😔😞?


0|0
21|24

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

Have an opinion?

0/2500

Send It!

What Guys Said 23

What Girls Said 20

  • Sometimes... i have people just out right hate and block me! I don't know why I am just a silly little apple!

    1|0
    0|0
  • Oh yes, I piss off a lot of people apparently.

    1|1
    0|0
  • Haha tell me about it... I have just as many enemies here as I have friends pretty much

    1|0
    0|0
  • ".. Got a lotta people tryna drain me of my energy
    They tryna take the waaave..."
    Sorry I just had to cx
    Nahh, people here barely even know I exist 😂

    3|0
    0|0
  • No, everyone loves me.

    1|1
    0|0
  • I very much think so, but what they think about me, I seem not to give a fuck

    1|0
    0|0
  • In real life.. Yes. Gag , not so far but who knows eh?

    1|0
    0|0
  • All the time actually. It's either one of these things:

    • I'm black.

    • I have a few mental illnesses

    • I'm a moderator

    • I'm a teenager

    So yeah, I feel like this a lot, but I try not to think about it too much.

    1|0
    0|0
  • Lol I like the drake gif ☺️ but not really I come here to talk with friends and have a good time forget about my problems you know:)

    1|0
    0|0
  • "We all have at least one enemy, and you could be the enemy"

    Make that a quote now!

    1|0
    0|0
  • Nope never feel like that.

    1|0
    0|0
  • No, thankfully I don't. Do you? I actually have lots of friends here! Like you! :D

    1|0
    0|0
  • sure, but i don't mind. i got a lot of friends too <3

    0|0
    0|0
  • With the shit I've said, I'd be surprised if I didn't have any

    1|0
    0|0
  • Sometimes but rarely.

    1|0
    0|0
  • Yeah I rather enjoy getting told to fuck myself

    1|0
    0|0
  • Nahh, I don't think people pay much attention to me so it's all good. 😋

    1|0
    0|0
  • Drake 😍😍😍 YESSSS!

    1|0
    0|0
  • I felt that after asking a question surrounding the N word.

    Kinda brushed it off tho lol

    1|0
    0|0
  • Nope, not that I'm aware of anyway! I'm thankful for that.

    0|0
    0|0
Loading...