Do you fit in where you live?

  • Yes perfect fit
    41% (21)38% (14)40% (35)Vote
  • No like a circle in a triangle hole
    59% (30)62% (23)60% (53)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
21|10

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

What Girls Said 20

  • Yeah, I fit in. But I don't feel at home where I live. Like, I look like I belong here and I know the general habits and have the same habits as the majority of people living in Michigan, but I just... am not feelin it as a home.

    Guess I just need to explore it more.

    0|0
    0|0
  • No not at all... Apparently I'm too "white" to fit in and then at the same time I'm still black so yeah.

    0|0
    0|0
  • No! WHat I am an apple shape !

    0|0
    0|0
  • I always fit in wherever I go

    0|0
    0|0
  • I think I do. I don't feel too out of place.

    0|0
    0|0
  • Ha damn if i find a place where I fit in I'd call that home because I'm an outcast everywhere

    0|0
    0|0
  • uh. no. i'm the only brown person amongst a sea of whites.

    1|0
    0|0
  • Yes very much. I love where I live so much that I may never leave. People are so nice here.

    0|0
    0|0
  • It's not easy but it's not terrible either

    0|0
    0|0
  • For the most part

    0|0
    0|0
  • i've moved around a lot and came to the conclusion that i don't fit in anywhere

    0|0
    0|0
  • Yes, I fit in perfectly 👌

    0|0
    0|0
  • I usually say a circulé in a square peg i fit in No where

    0|0
    0|0
  • No, I'm a loser with no truly trustworthy friends, actually just no friends in general

    0|0
    0|0
  • Nope. I am pretty much a outcast

    0|0
    0|0
  • Nope. And im okay with that,

    0|0
    0|0
  • Um.. no. After 14 years I still feel out of place.

    0|0
    0|0
  • i dont need bitches or putos.

    0|0
    0|0
  • No not really lol as u can imagine a girl with so many tattoos as me would not fit in anywhere

    1|0
    0|0
  • Yes perfect fit...

    0|0
    0|0

What Guys Said 9

  • I'm the happiest boy on the street!

    0|0
    0|0
  • not really. i mean i live in new jersey in a small town outside nyc
    1- i HATE HATE HATE the cold. i don't ever want to have to shovel snow again
    2- i hate new york, the people, the people around it and everything close to it.
    3- the town sucks. it's a small town and there's nothing to do. i went to school in nocar so most of my friends are back down south

    0|0
    0|0
  • Somewhat yeah, I wouldn't want to move but I do wanna visit other areas just for experience

    0|0
    0|0
  • Well, yes and no. Yes in my region but not in my country

    0|0
    0|0
  • I'm water dude...

    0|0
    0|0
  • I'm the most loved N respected person

    0|0
    0|0
  • I used to. Then there came a massive flood of arab immigrants. Now I'm a stranger in my own country.

    0|0
    0|0
  • Nope. I'm a hippie in a vast ocean of rednecks. ;-)

    0|0
    0|0
  • nah my towns is a shithole

    0|0
    0|0
Loading...