Tomorrow you wake up as the opposite sex. What's the first thing you will do?


Tomorrow you wake up as the opposite sex. What's the first thing you will do?


0|0
23|33

Most Helpful Girl

What Guys Said 33

  • Im pretty sure everyone would stick their hand down their pants.

    chivethebrigade.files.wordpress.com/.../...-16.jpg

    2|4
    0|0
  • Go pee and figure out how to wipe myself after doing that.

    1|1
    0|0
  • http://www.changizi.com/pruney.jpg This answer your question? :D

    3|2
    0|0
  • Girls when they first wake up

    https://www.youtube.com/watch?v=M5s1_bGFbjw

    2|1
    0|0
  • Try and go about my day to see what the minor differences are, then maybe get a little "freaky" later on to see those major differences

    1|0
    0|0
  • Same thing I always do, try to take over the world!

    1|1
    1|0
  • Head for the nearest lesbian bar.

    1|0
    0|0
  • masturbate furiously and fondle boobs till they bleedxD

    1|0
    0|1
  • Act like Carol Burnett in her Star Trek skit (where all the male crew members of the enterprise turn into women, and Uhura becomes a man).

    0|0
    0|0
  • Finger my pussy and try to have a g spot

    0|1
    0|0
    • Then I would go into the ladies room and prove that women FART AND SHIT

  • Masturbate as a woman. Damn right. I'd play with myself all day then when I'm a man again I'm a sex expert

    0|0
    0|0
  • Go down to the shooting range and show the gents how to handle a weapon.
    I'll be the most awesome woman in the history of time.

    0|0
    0|0
  • Play with my tits

    0|0
    0|0
  • Oh god... what if i were on my period?

    1|0
    0|0
  • Take out a huge bank loan :D

    0|0
    0|0
  • call a doctor then the news paper , hoping someone could explain what happened

    0|0
    0|0
  • Quietly turns off the lights *OK put my penis back and nobody gets hurt*

    0|0
    0|0
  • Sleep again hopefully I wake up as a male again

    0|0
    0|0
  • Pop that pussy.

    0|0
    0|0
  • I'd wonder what the hell happened in how I got breasts and a vagina.

    0|0
    0|0
  • Ahh go shopping of course!

    0|0
    0|0
  • play with my boobs

    0|0
    0|0
  • Go on a no virgin man campaign! Totally not serious, or am I? LOL.

    0|0
    0|0
  • Explore every corner of my new body.. boobs, pussy and taking sexy pics like girls do.. lol

    0|0
    0|0
  • I'd look at my vagina and say ''How does this work?'' lol :D

    0|0
    0|0
  • Scream. Then I'd stay in my room for the whole day, not caring about exams.

    0|0
    0|0
  • Finger myself and get my girlfriend to eat me out.

    0|0
    0|0
  • Enjoy the hairlessness ;)

    1|0
    0|0
  • Meet up with my bisexual fuck buddy as planned.

    0|0
    0|0
  • More from Guys
    3

What Girls Said 22

  • Touch it. Just walk around with my hand in my pants holding that thing. I do it with my boobs, why not with my hypothetical penis? xD

    1|2
    0|0
  • Play with my penis.

    2|5
    0|0
  • Google "spontaneous overnight sex change help".

    And then grab my penis. Because I've always wondered what that felt like.

    1|0
    0|0
  • Fiddle my diddle.

    1|1
    0|0
  • Uh, I would head straight to the fuckin' gym, I would take my suddenly-twice-as-great upperbody strength, and I would just lift all. day. long.

    Like, literally, all day long. Set up the bench press for a 20RM, then just keep picking that shit up and repping to failure until I hit 300 reps. Then the same with pullups, and military, and rows.

    That way, when I turn back into a girl, I totally don't have to work upper body for, like, a month or two.

    0|0
    0|0
  • ... shower.

    1|0
    0|0
  • Find me a girl i can love

    1|1
    0|0
  • Cry. I love my body! I wouldn't wanna be a guy.
    But then I'd go pee standing up.

    1|0
    1|1
  • Make a complete fool out of myself (because no one will know who I am due to all the obvious differences) then pray I change back after I've had my fun. And, in a totally NOT sexual way, explore my new body. Put all the wonders to rest (then pray I don't end up scarred for life).

    0|0
    0|0
  • Look at my penis and boop it on the head.

    0|0
    0|0
  • I would probably freak out, haha. But then again I wouldn't have to change my name except for the spelling. So that's cool ig, haha.

    1|0
    0|0
  • jack off and try to figure out how it works lol

    1|0
    0|0
  • Open a jar

    1|1
    0|0
  • I would freak out. i love everyones responses to this question it is cracking me up.

    1|0
    0|0
  • Oooh, pull it out and pee than play with it lol. I'd like girls so I'd probably get several blow jobs , have sex all day, because I know how to talk to girls.

    0|0
    0|0
  • find a friend, playing sword battle with my penis

    0|0
    0|0
  • I will either sell drug or my body.. Same shit

    0|0
    0|0
  • My penis to see how big it is.

    0|0
    0|0
  • Probably masturbate. I've always wondered what it feels like for guys. Have sex with a guy. Have sex with a girl. Go out without a shirt on.

    0|0
    0|0
  • Touch my body

    0|0
    0|0
  • stick my hand down my pants...

    0|0
    0|0
  • Masturbate
    ...

    0|1
    0|0
Loading...