What’s your pet peeve (s)?

I'm really bored. Anyways, my biggest pet peeve is when people are listening to music, like in class, and I can hear it through their headphones. That ticks me off.


0|0
8|7

Most Helpful Guy

  • Wow. I can't believe your teachers put up with that in their classrooms. I sure wouldn't. That would tick me off too.
    Here are some of my peeves:
    1. people who leave their kids or pets locked in a car on a summer day
    2. telemarketers and robocalls
    3. people who text during a movie in a movie theater
    4. people who think you make a word plural by adding apostrophe s ('s)
    (you just freaking add the s or -es) dog (singular) dogs (plural) NOT dog's

    0|0
    0|0
    • Most of my teachers are scared of confrontation so they just ignore it.

      1) I can't stand that either. It's so sad, like don't they realize that their kid/pet could DIE from that?
      2) Those are so annoying. Like stop, please.
      3) I tell people off if they do that anywhere near me in a movie theater.
      4) That's annoying too. And writing dog's or cat's or something like that just doesn't even look right, you know? It literally LOOKS wrong. Like, come on people.

    • Thank you for MH Guy opinion! You're my soulmate on these pet peeves! lol

Most Helpful Girl

What Guys Said 6

  • Traffic violations. I get ~really~ pissed when I see someone running a red light, ignoring the crosswalk or a stop sign.

    0|0
    0|0
  • When someone uses tusker to shortgun

    0|0
    0|0
  • People using their phones while driving.

    0|0
    0|0
    • Ugh I know! Don't they ever see those "last text" commercials?

  • religious people... they tick me off so bad

    0|0
    0|0
  • Idiots that don't use their turn signal.
    Today traffic was heavy. I wanted to make a left. IF THE IDIOT that was making a right into my street would have signaled I would have been able to turn instead of having to WAIT for traffic to clear.

    0|0
    0|0
  • That is a good peeve to have. One of mine is people smoking/vaping outside of designated areas and leaving the place looking like crap afterwards. I also can't breath after they passby while smoking so that also pisses me off.

    0|0
    0|0

What Girls Said 7

  • Lemme conduct a mini list, haha.
    1) People who chew with their mouths open.
    2) People who constantly interrupt or interrupt mid sentence.
    3) People who sit on their phones when you are talking. - I will hit that person over the head with a book.
    4) People who shake their legs under the table or where i can see/feel.
    5) People who bite their nails.

    0|0
    0|0
    • 1) Eww, I don't like that either.
      2) That is so rude and if people do that to me I will not hesitate to call them out.
      3) That is so rude too. I would do the same thing and make sure that is one of my huge textbooks too.
      4) That is terribly annoying.
      5) My brother bites his nails so low that they bleed. It's disgusting.

  • Boys haha!

    0|0
    0|0
  • - Drivers not using turn signals/blinkers
    - Loud chewers

    0|0
    0|0
  • Slow ass drivers ugh so annoying like move grandma (that was mean I apologize but it ticks me off lol)

    0|0
    0|0
  • long nails.
    scraping against anything.
    *shivers*
    this is why i keep my nails short.

    0|0
    0|0
  • Conformity for the sake of acceptance

    0|0
    0|0
  • yelling/cursing. ugh

    0|0
    0|0
Loading...