Have you ever looked back at your old internet history to see what kind of dumb things you used to do and say?

I made these rage comics four years ago xD
Have you ever looked back at your old internet history to see what kind of dumb things you used to do and say?




1|1
11|11

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

  • Yes. I've looked back at some of the sites I used to visit when I was a teen. On the one site I have a blog, and I was reading it maybe a month ago. I wanted to go back and slap my seventeen year old self. The stuff I used to complain and stress about are ridiculous. Some of my entries started off with: My Life is Ruined! I read why I thought my life was ruined back then, and it stupid little things. One entry was because I spilled pop all over my clothes, and I had to go to class all sticky. It's an annoying situation, but it's not a life ruining thing.

    1|0
    0|0

What Guys Said 10

  • These are hilarious 😂 I don't do that but I'll start typing shit into Google just to see what other people have. Its pretty funny sometimes.

    1|0
    0|0
  • i hardly ever check the history lol

    0|0
    0|0
  • I was on a pc four years ago, it's since been donated. But no, I don't, lol.

    1|0
    0|0
  • I was much more personable.

    1|0
    0|0
  • Lol nope, can't say I have, funny comics though.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • No because I usually delete my history. Not for porn haha it just makes my macbook run a bit smoother I feel.

    0|0
    0|0
  • Sometimes I stumble of the random nonsense I've said.
    Fuck me I'm stupid.

    0|0
    0|0
  • you're getting prettier by the day

    0|0
    0|0
  • I removed everything and got new computers so I don't think I can do that. Only if I remember some stuff. You don't delete your history? Or block cookies when browsing certain sites?

    0|0
    0|0

What Girls Said 10

  • 6 months ago, I got an iPhone 6 plus. I bought a case but completely forgot to get the skin protector. So I kept the original protector on. When I tried to make my first phone call, I was upset that the volume was low although the volume was all the way up. I was soooooo upset. I ended up going home and researching, "Why is my iPhone volume low?' only to realize its because of the protector.

    anyways, I was looking up an iPhone question earlier and the "Why is my iPhone volume low" question popped up and I had to smack myself on the forehead.

    1|0
    0|0
  • Haha, those are some good comics. I don't really browse through my old history. There's nothing that exciting going on. xD

    1|0
    0|0
  • yup sound so silly!

    1|0
    0|0
  • Lol, what even was the last one XD

    Hey, at least you created something!

    1|0
    0|0
  • Lmao no, I always cleared my history so I'd never need to know how dumb I was.

    1|0
    0|0
  • I'm always on incognito so nope

    1|0
    0|0
  • lol.

    1|0
    0|0
  • XD hahaha! Those were funny! That made my morning XD thanks!.
    Never internet history but journals ahhh god. Just XD complete shit!.

    0|0
    0|0
  • haha those rage comics tho
    yeah i found a whole short story that i wrote at the tender age of 12 and... my writing skills have only decreased since then lmaoo i also used "XD =3 ;D" way too often

    0|0
    0|0
  • Yes! I'm embarrassed to read the crap I use to post and search

    0|0
    0|0
Loading...