Do you guys toast or microwave your bread?





1|0
16|11

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • I'd toast your bread big boy ;)
    wut

    0|1
    0|0

What Girls Said 15

  • He looks Sooooooo awkward

    😂 Microwave bread. Wtf is next?

    1|0
    0|0
  • Bread should be toasted

    Microwaves should only be used on rolls to soften them and pb sandwiches.

    0|0
    0|0
  • Toast, I don't think i'd microwave it lol.

    0|0
    0|0
  • I toast my bread under the broiler in the oven. But I've reheated a burger in the microwave and yeast rolls, which I love with lots of butter. Cause butter makes bread better! :)

    0|0
    0|0
  • Who tf microwaves bread? lmfao

    0|1
    0|0
  • Sometimes I toast it. It tastes better.

    0|0
    0|0
  • Pshhh are you kidding me? I end up walking away and burning it all the time... So neither... Struggles of being a busy girl

    0|0
    0|0
  • I don't eat bread lol, but I think if I did, I want it toasted lol

    0|0
    0|0
  • I've never heard of microwaving bread.

    0|1
    0|0
  • Toast

    0|0
    0|0
  • Toast

    0|0
    0|0
  • I mean, isn't that what a toaster is for?

    0|0
    0|0
  • haahahaha microwave fosho

    0|0
    0|0
  • I toast it.

    0|0
    0|0
  • I've never microwaved bread :/

    0|0
    0|0

What Guys Said 10

  • I toast bread. The time the microwave is good for bread is when you don't want toasted bread as it can bring bread that is a bit dry back to life again.

    0|0
    0|0
  • Never tried microwaving my bread. Always toast. Too late and not in the mood to eat now so I will try tomorrow.

    0|0
    0|0
  • The fuck is he staring at?

    0|1
    0|0
  • ... lol um no I use a toaster.

    0|0
    0|0
  • WTF was that shit. it was like i was looking into the eyes of bill cosby

    0|0
    0|0
  • That was brilliant for endless raisins!

    0|0
    0|0
  • toast

    0|0
    0|0
  • I've always toasted bread and always will.

    0|0
    0|0
  • What's wrong with microwaving the bread it's faster 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Who the hell microwaves bread?

    0|0
    0|0
Loading...