When was the first time you got drunk?

When was the first time you got drunk?
:)


1|0
17|9

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • My first time was when I was 14 :P I just switched to a new school and they had a party for the new students, I was pretty buzzed but others told me not to drink more so I was pretty much in the perfect sweet spot :). I was like super happy and dancing and singing outside of the club and I was slightly off balance but it's that feeling when you feel really good when you're moving and your balance shifts and stuff I don't know how to descibe it exactly. Anyway I was kinda balancing on some low walls and stuff for fun and stuff. We also spent some time inside the club of course but not too much, we were mostly outside. Some guys were smoking a cigar and we were just chilling in a circle talking and stuff. I was like the youngest and smallest kid in the class so the others treated me like a little brother or so and kinda looked out for me a bit and treated me nicely :). I think I was the only one who hadn't been drinking yet lol. The were quite the party animals we had a good time together.

    0|1
    0|0
    • Omg its so long but good :)

    • Show All
    • Did you enjoy it? I had a lot of trouble controling myself once I started drinking when I was younger I threw up a lot and I blacked out a bunch of times too. Today I still sometimes lose control :P. It's like when I start drinking a bit I start thinking it's a competition. Drinking a lot was cool when I was in high school, I always wanna drink a ton. If I'm sober I don't think that way but when I'm drunk that attitude kinda comes out haha. So be careful lol.

    • Haha yeah but it was disgusting😷😷😂

What Girls Said 16

  • I've never been drunk.

    1|2
    0|0
  • At family Christmas with my cousin who is 2 years older than me. We found a bottle of rye in my parents' cellar and drank a bunch of it.

    0|1
    0|0
  • Never got drunk before, never wish to.

    0|2
    0|0
  • i don't get piss drunk, i've always drank enough to get me buzzed but not anymore.

    first time was when i was 16, alone in my room with a bottle of hard apple cider. didn't taste good and i didn't like it.

    0|1
    0|0
    • Okay thank you

    • i had a coworker give me a bottle, she was 22. she didn't feel like she was doing anything bad cuz she wished she tasted alcohol before she got to college where she fell into the binge drinking culture. she told me that tasting it early on would make me realize how much u *don't* need it to have fun.

  • Never

    1|2
    0|0
  • nah don't want to get a crazy hangover the next day

    0|2
    0|0
    • Haha funny :)

    • Show All
    • @akadatank44 Thank you!!! :) always motivating me and my actions. I've seen to many of my friends that got drunk and came to work the next where there is a lot and i mean a lot Of noise!! lol :P i have a feeling you have made this mistake at least once ;)

    • You are welcome 😊 Bahahahah ummm yeah let's go with that... just once 😂😂

  • Never have. I don't think I would ever want to

    0|2
    0|0
  • I've never been drunk haha

    0|2
    0|0
  • In Denmark you only have to be 16 to be alcohol with a percentage less than 16.5%, and as it is socially acceptable to drink in secondary school, I was 15 the first time. People in my class started earlier than me though.

    0|1
    0|0
  • 14. no bueno.

    0|2
    0|0
  • I've never been drunk

    0|2
    0|0
  • Like really, I almost vomited, drunk? When I was 18 lol

    0|1
    0|0
  • i was about 14 or 15

    0|1
    0|0
  • When I was 17. My best friend and I got hammered off Four Lokos haha

    0|1
    0|0
  • I was 15 and the next day I was told I made out with another girl

    0|1
    0|0
  • Like, today?

    😉

    0|1
    0|0

What Guys Said 8

  • The first time I got really drunk I was 18. But then, the drinking age in my country is 16, so I was kind of a late bloomer if you will. In total, I only got completely wasted four or five times in my life. When I was around 25, I suddenly felt like "man, I'm getting too old for this crap", and since then, I have drunk almost no alcohol at all (just an occasional glass of wine with my family).

    0|1
    0|0
  • 16. I don't drink, but I told my friends (who drank) they were pussies and I could out drink them. So, like any other dude, I kept it 💯 and backed dat shit up. Drank all of them under the table 😂

    0|1
    0|0
  • I was 18, it was my first session I drank all of it. Vodka, Guiness, carlsberg, mixing drinks, ice cold orange juice and etc etc.. If you are gonna do it, just be prepared to pee a lot. I pissed a lot that day.

    0|1
    0|0
  • I dont even remember. Probably in my teens.

    1|1
    0|0
  • A long time ago in a galaxy far, far away in a little bar on tatooine.

    0|1
    0|0
  • The day after my 21st, mainly because I didn't have enough to eat.

    0|1
    0|0
  • 11 and quit at 14
    i am 30 and never drank it since i was 14

    0|1
    0|0
    • yeaaaa
      i dunno how much mess i would have done if i had got drunk at 30
      at least a kid of 14 is not capable to do much mess

  • 11 got drunk on life

    0|1
    0|0
Loading...