Have u heard of CornHub?

Have u heard of CornHub?
Oh I know this looks familiar to all of y'all nasty freaks 😂

Are you feeling corny? Well this site is for you!


1|0
7|5

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

What Girls Said 6

  • I love me some hot corn cob with melted butter :P

    0|1
    0|0
  • I mean, I do like corn.

    0|1
    0|0
  • I... I am feeling tingly just looking at this.. I must go see :P

    0|1
    0|0
    • U getting corny? ;)

      It was an April fools prank that Porn Hub did lmao

    • Show All
    • I think this was a better idea cuz horny people getting really pissed off and disappointed 😂😂😂

    • LOL!!! i can imagine. Holy shit that's funny.

  • 0.0 umm yeah so where's the link? Lmao!!!

    0|1
    0|0
    • It was an April fools prank that Porn Hub did lmao 😂

  • lmao what? :D

    0|1
    0|0
  • This is hillarious😂

    0|1
    0|0

What Guys Said 4

  • I remember seeing that shit lmao

    0|1
    0|0
  • I actually ate corn at dinner tonight 😂😂

    0|1
    0|0
  • I'm not even gonna bother finding out if it's real or not.

    0|1
    0|0
  • Lol checking it out now

    0|1
    0|0
Loading...