Can I gain muscle without lifting broo?

  • yes
    25% (5)30% (10)28% (15)Vote
  • no
    40% (8)42% (14)42% (22)Vote
  • go to the gym fatty
    35% (7)28% (9)30% (16)Vote
And you are? I'm a GirlI'm a Guy

0|0
7|18

Most Helpful Girl

Most Helpful Guy

  • Lol no you can't and the people saying you can in the comments are wrong, very, very wrong.

    Source: Professional trainer.

    1|1
    0|0

What Girls Said 6

  • You gotta hit the gym.

    0|0
    0|0
  • Nope. You gotta do strength training + protein rich diet. But not tooooo much protein. Depends on your body weight.

    0|0
    0|0
  • Yeah u can

    0|0
    0|0
  • You can, lifting weight can atrophy your muscles.

    0|0
    0|0
  • Yes, you can.

    0|0
    0|0
    • 1mo

      Wait, I just read your question properly, now.
      Sweetheart, you can't gain muscles, unless you work for it. Like lifting weights. 😊

    • Show All
    • 1mo

      I am soooo sorry... lolzzz 😅😆😅

    • 1mo

      I'm joking anyway😂 I know you have to lift and do push ups to gain muscle

  • i think with steroids you can lol or plastic surgery

    0|0
    0|0

What Guys Said 17

  • Yes you can if you take in a lot of protein. But make no mistake it's not a replacement for weight lifting

    0|0
    0|0
  • You could get silicone muscle implants. I think that's what the guy who wanted to become a real life Ken doll did

    0|0
    0|0
  • Yea look up calisthenic exercises

    0|0
    0|0
  • Yes, you can. But depends on if you take an active lifestyle or not

    0|0
    0|0
  • A little maybe

    If you can naturally increase your growth hormones, you'll preserve muscle and maybe even build some

    But probably not because muscles gains, naturally, is a direct correlation with the workload you out on it

    0|0
    0|0
  • What are you asking you can get muscles from jacking off? Nope not gonna happen.

    1|0
    0|0
  • No you can't you lazy fuck. No pain no gain.

    0|0
    0|0
  • Yeah there an infomercial for it. Electrcal stimulus that shocks the muscles into contracting. I think it works to some degree but nothing near a regular workout.

    0|0
    0|0
  • You won't be able to gain muscle but you could still be in shape.

    0|0
    0|0
  • i dont think you can, but bodyweight exercises may help you

    0|0
    0|0
  • Nope you cannot. Even on steroids. Best of luck

    0|0
    0|0
  • Isometrics breh. Builds strength like fucking crazy

    0|0
    0|0
  • Roids will help with that...

    0|1
    0|0
  • Nope you can't

    0|0
    0|0
  • Yes you can. i simply travel around the country and ask people to clap for me and I have a joocy bod

    0|0
    0|0
  • Yes you can. Just do some exercises at home. For example I do planks and I have some muscle. Also playing sports helps.

    0|0
    0|0
Loading...