Lol how bad would it be if I called my ex drink?

i knwo ill regret it tomorrow but im feeling brave right now and I've wanted to asj if she ever loved me since Friday when we broke upo,

  • DO IT
    Vote A
  • dNOOoooo don't call
    Vote B
  • Just keep dirnking until you pass our
    Vote C
  • keep drinking until you die
    Vote D
Select age and gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy
Updates:
I'll wait for hr to call me. I fucked up but she did too and i always do seutuff to make things better. She hasn't called all weekend but my friend said she's sad.
I just want to love someone right now and i dont udnerstand why i can't be happy with her. All i want is to be togerhter but i can't if she's never there for me and i dont know if she loves me

0|0
56

Most Helpful Guy

  • Don't call. You can't even ask a coherent question. Wait until you can communicate properly.

    0|1
    0|0
    • I think i can talk well. I sent an audio to a friend

    • Show All
    • Maybe try again now that you are sober. Or wait a few days. Maybe apologize and explain that you were drunk. Good luck.

    • Thanks :)

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 5

  • Please stop deliberately misspelling words to make it appear is if you're drunk. It's embarrassing.

    1|0
    1|1
    • I didnt' deliberately misspell anything lol I type fast, without caring when I'm on my phone. I've done it in past comments and questions. It's not even because of the alcohol

  • yeah... drunk calls to an Ex are never a good idea.

    0|0
    0|0
  • Maybe you should try dating guys instead like your supposed to

    0|0
    0|0
    • lmao fuck off

    • why? you don't like lesbian, also I don't like homos or bis. still I'd date on lesbian for me threesome.

    • @YBarros you're fucking disgusting and stupid enough to think a lesbian would want a threesome with you lmao

  • Drunk on a monday? Lol never drink and text

    0|1
    0|0
  • Don't be that kind of drunk...

    0|0
    0|0
    • What kidn of drunk shoul i be?

    • Show All
    • Good girl!

    • that siunds so bad

What Girls Said 5

  • No, it's safer to post on here, it's better not to contact an ex while drunk.

    0|0
    0|0
  • Don't. You're gonna regret. Distract yourself with something!

    0|0
    0|0
  • Awww you guys broke up? 😞

    0|0
    0|0
  • Dont do it its unhealthy

    0|0
    0|0
    • This happened 2 nights ago haha but yeah that was an interesting night...

  • Don't do it. Keep yourself busy doing other things.

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...