Guys' favorite lies...Let's be honest here😂?

Name a guy's favorite lie?

1|2
3041

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 40

  • www.quickmeme.com/.../...39d6d5fd9732f8ceb3047.jpg

    Fuck Terry Richardson though. Damn bastard.

    3|1
    0|0
  • To hear or to tell?
    To hear?
    "No one has EVER made me feel THAT before!"
    we know we aren't sex gods, but if we came and made her happy, some exaggeration to pad our ego doesn't hurt.
    To say?
    "I remembered. Yeah, it's taken care of. I actually started it 5 minutes ago!"
    No, I didn't. I completely fucking spaced it. Fortunately, she doesn't know that, and it will be done by the time she gets home!

    2|0
    0|0
  • "Its okay, I understand."

    (Wtf is going on here)

    4|2
    0|0
  • I don't lie. But when it comes to getting out of something, I find legitimate excuses to get out of something, or figure out what I've been procrastinating on. I feel when I lie, it comes to something.

    0|0
    0|0
  • I dont lie. i really don't, but after typing that, i realized, that IS a favorite lie.

    0|0
    0|0
  • when a your wife asks you if they look fat in this or how this make my butt look big in this of course we are going to say NO we want to live with her not in the dog house for the next 6 months

    0|0
    0|0
  • When a woman says to her friendshipzoned male friend "don't worry honey, you will make some girl lucky one day" That's the biggest fuckin lie on the planet.

    0|0
    0|0
  • For me it would be, "I'm fine."
    Say it all the time and usually I'm not.
    I just hide it a little better than most

    1|0
    0|0
  • penis size, how fast the car is they drive, and how much money they make.

    2|1
    0|0
  • "I am so straight, you could have matt damon in front of me and I wouldn't wish I had his entire physical appearance."

    1|1
    0|0
  • No, your ass isn't fat.
    Of course once a week sex is enough
    I agree, sex should always be about loving the other person.

    0|0
    0|0
    • Sex 3 times a week sounds more like it

    • Show All
    • @Opalweed420
      Never be ashamed of your drives, high or low. People like to pretend that you choose how high or low your drives are - you don't, it's chosen for us by our genes.

    • Hahaha cool!!! Thanks

  • It doesn't matter how many guys you've been with!

    Yeah, I'm listening

    I like the blue dress better (both dresses look good, you always look good to me)

    0|0
    0|0
  • I'm only going out for a few beers. I'll be home in an hour or two. Lmao you know once you start it's never a few or just 2 hours.

    0|0
    0|0
  • Saying I dont know or agreeing when they won't stop asking annoying questions or arguing.

    0|0
    0|0
  • My dick is 8 inches lmfao.

    6|3
    0|0
    • And that's why I try not to say my dick size to a girl. Let it surprise her.

    • Show All
    • @blondfrog I blocked her so problem solved lol

    • I apologized a long time ago... they still kept going lol.

  • im busy

    3|3
    0|0
  • That's just a picture of a cousin.

    2|1
    0|0
  • The Republican Party platform and ideology.

    0|3
    0|0
  • "I'm over you".

    2|0
    0|0
  • More from Guys
    20

What Girls Said 29

Recommended myTakes

Loading...