When was your first relationship?

Just interested to see the range of ages of when we all started getting romantically involved with people. Mine was 13 and ended 2 years later



0|0
235

Most Helpful Girl

  • my first REAL relationship I was 24, and I am with him still.

    I had crushes at age 12... a new crush a year but I wasn't dating them. It was puppy crush love.

    0|1
    0|0

Most Helpful Guy

  • I had puppy love through middle school. In high school, 4 months and now my longest one which is about 7 months now.

    0|1
    0|0

Have an opinion?

What Girls Said 22

  • Mine began at 15 and is still going.

    0|1
    0|0
  • Mine was 14 ended when I was 18

    0|1
    0|0
  • Haven't had one, but I'm shocked you lasted for 2 years at 13 lol

    0|1
    0|0
  • 14 to 18 for me.

    0|1
    0|0
    • Wow 4 years? Longer than most teen relationships last

    • I know lol. It's weird. We also never did the whole teen on and off again thing. We would have probably stayed together had he had some life plans.

    • Oh wow, no on and off? That's actually kinda impressive haha but yeah I get why you wouldn't wanna continue with him if he had no plans

  • Never.

    0|1
    0|0
  • My was 13 and ended well like 2 months later. I have much longer relationships since that. But i'll always remember the first one. :)

    0|1
    0|0
  • I was 13 and lasted 1 year.

    0|1
    0|0
  • I was 18

    0|1
    0|0
  • when i was 18

    0|1
    0|0
  • When I was 20. Still in it.

    0|1
    0|0
  • It started on my 16th birthday and ended on the exact day after 3 months
    I don't know if I should even call it a relationship

    0|1
    0|0
  • First somewhat relationship at 19 lol

    0|1
    0|0
  • Unless long distance from the start counts never

    0|1
    0|0
  • 19 I think. I don't really remember though

    0|1
    0|0
  • 14 years old

    0|1
    0|0
  • 18, only lasted a couple months but now we're back together so I don't know what will happen

    0|1
    0|0
    • Update: It went to shit again.
      It's kinda sucks that my first relationship was so bad.
      And that I basically experienced it twice.

    • Aw sorry to hear that, I'd say something encouraging but I'm a wreck right now. Don't let these experiences get you down, I'm sure you'll find the right guy in time

  • 18 and lasted for 3 months

    0|1
    0|0
  • Mine was 15 and is still going. Started about 5 months ago

    0|1
    0|0
  • My first I was 19 it didn't last long.

    0|1
    0|0
  • Does primary school count?

    0|1
    0|0
    • I mean, if you think it does I guess? But I'm guessing it was just puppy love back them

    • Show All
    • My first real relationship was when I was 13.

    • Goddamn he kissed you at 4? When I was 4 I didn't even know what hugging was haha
      And yeah, that sounds about right

  • Age 15, about 9 months. 😊

    0|1
    0|0
  • Still single...

    0|1
    0|0

What Guys Said 4

  • Never. :'^)

    0|1
    0|0
  • 11 years old. Lasted 1 year

    0|1
    0|0
  • Do online relationships count?

    0|1
    0|0
  • Mine was at 14 and she was 13. Our parents broke us up because we were having sex.

    0|1
    0|0
Loading...