Chickas! Can you twerk it?


0|0
1010

Most Helpful Guy

Most Helpful Girl

Have an opinion?

What Guys Said 9

  • Yes, but I gotta be careful... don't wanna throw out my back again 😅

    1|1
    0|0
  • I'm no chica so I have to ask you... can you?

    1|0
    0|0
  • I declare you G@G's official Lady Shady :P

    1|0
    0|0
  • Why do you like hip hop so much?

    1|0
    0|0
    • I don't know i just do
      maybe it expresses a lot for me

  • There will come a time when men will want to choose to be only with girls who can twirk. This will be a disaster for girls who are unable to twirk reasonably well.

    0|0
    1|0
  • nope
    i have more better things to do

    0|0
    0|0
  • TBH just laughing at the guys' replies to girls' commnts

    0|0
    0|0
  • I love how the pill is responsible for women having enough fat their asses to tweak lol

    0|0
    0|0
    • i dont have a fat ass bitch but i still twerk it better than Kim Slut

    • Unlesso your ass is fat your not twerking, your just a skinny white girl pretending she's having an epileptic fit lol

    • awwww hahahahaha poor thing you not gonna see it
      otherwise you'd take your words back trust me ;) :*

  • Can u?

    0|0
    0|0

What Girls Said 9

  • Haven't found the appeal or interest to try to.

    1|0
    0|0
    • just supposed to showcase your butt, and the fact that you can move just your butt without having to move anything else. kind of like when a guy flexes his elbow, without having to do anything else (it does it on its own)

    • @yourmom89 my sister can but not I.

    • i personally don't care for it, seems so silly, buttt, it's whatever

  • I can twerk for like 5 seconds

    1|1
    0|0
  • Yaaassss

    1|2
    0|0
  • Only for the guy in your profile pic 😍

    1|0
    0|0
  • i think so

    1|0
    0|0
  • No :( I feel like the only one. Am i unattractive or unsexy if I can't twerk?

    0|1
    0|0
  • No, I don't want to be a whore

    1|1
    1|1
  • Yaaaaaaassss

    1|0
    0|0
  • yeah i can

    1|1
    0|0
Loading...