Do you know how to dance?

If yes, which dance form are you good at.
  • Yeah
    Vote A
  • Nope
    Vote B
Select age and gender to cast your vote:
I'm a GirlI'm a Guy

0|0
2120

Most Helpful Girls

  • No but I love watching dances and wish I could be able to move my body like that. When I watch the way some people dance, I always go like, "wow. How did you move your body like that?" It's incredible to a person who can't dance.

    0|0
    0|0
  • All the Latin dances like salsa, bachata, merengue.

    1|0
    0|0

Most Helpful Guy

  • I learned Salsa and spent some time
    living in East Africa and learned both, I am a bit unusual guy though, I’m not a self conscious guy, that way, if you laugh at me or with me, it’s ok with me - but I was blessed with good rhythm so, via musical training maybe, but I think lots of your rhythm actually comes from your comfort level

    0|0
    0|0

Recommended Questions

Loading...

Have an opinion?

What Girls Said 19

  • Oriental cause its my culture🤷‍♀️😂

    Thats belly dancing by the way 😂😂
    I want to learn other forms though 🙂

    0|1
    0|0
  • I have okay rhythm. I know this is dumb but I'm best at twerking lmao I have a big butt. I'm also good at rolling my hips (belly dancing) I guess is what it's called.

    0|0
    0|0
  • Ballroom, and social salsa and bachata. Danced my whole life.

    0|0
    0|0
  • Not really, but recently I took part in a Cowboy Dance and it was pretty good.

    0|1
    0|0
  • Chinese fan, umbrella, and handkerchief dancing. Also some waltz and salsa.

    0|0
    0|0
  • I do musical theatre. So I do Ballet, Jazz/ MT Jazz and Tap

    0|1
    0|0
  • yeah i dance like an autist rather than an artist

    0|0
    0|0
  • Nope

    0|0
    0|0
  • Yes, I do acro!

    0|0
    0|0
  • ballet and some pole

    0|0
    0|0
  • When you know the majority is wid you ^^ XD

    0|0
    0|0
  • Yeah

    0|0
    0|0
  • I can dance salsa.

    0|0
    0|0
  • I can barely dance to save my life.

    0|0
    0|0
  • Contemporary dance and ballet.

    0|0
    0|0
  • Yeah

    0|0
    0|0
  • I'm learning how to belly dance.

    0|0
    0|0
  • Hip hop, tap/jazz, contemporary, lyrical, salsa, ballroom, etc.

    0|0
    0|0
  • Not really

    0|0
    0|0

What Guys Said 19

  • I was travellin' down the road, feelin' hungry and cold
    I saw a sign sayin' food and drinks for everyone
    So naturally I thought I would take me a look insi-ide
    I saw so much food, there was water comin' fro-om my eye-eye

    Yeah there was ham an' there was turkey, there was caviar
    An' long tall glasses, with wine up to yar

    Then somebody grabbed me, threw me outta my chair
    Said before you can eat, you gotta dance like Fred Astaire-aire

    You know I can't dance, you know I can't dance
    You know I can't dance, you know I can't dance
    I can't dance

    I am a man of the road, a hobo by name
    I don't seek entertainment, just poultry and game
    But if it's all the same to you, then yes I will try-y-y my hand
    If you were as hungry as me then I'm sure you would u-understand

    Hmmm, now wait a minute
    Of course I can dance of course I can dance
    I'm sure I can dance, I'm sure I can dance
    I can dance

    I can da-hance, I really hit the floor
    Ah it feels good, look at me dancin'

    I did a two-step, quick-step and a bossa nova
    A little Victor Silvester, and a Rudy Valentino
    You should-a seen me movin', right across the floor
    Hand me down my tuxedo, next week I'm comin' ba-ack for more

    I can dance, oh yes, I can dance
    Look at me dancin', the floors movin'
    I feel good, I can dance
    I can dance, I can dance, I can dance, I can dance, I can dance

    0|0
    0|0
  • I have rhythm in the sense that I play drums, but I can't dance in a way that's socially acceptable haha

    0|0
    0|0
  • Bachata around third month, did salsa for about a month and im looking forward to kizomba

    0|0
    0|0
  • My style is the drunken stagger, every time I lose equilibrium I turn it into a move

    1|0
    0|0
  • Standard dances: ok. Latin: I have some problems there.
    Disco-gymnastics: please no!

    0|0
    0|0
  • i`m a shitty dancer, makes me kinda sad but i try to keep up on the parquet

    0|0
    0|0
  • Scottish social dancing from school And when I'm drunk if that counts

    0|0
    0|0
  • I do salsa 3-4 times a week. Always plenty of ladies that wanna dance with someone capable!

    0|0
    0|0
  • ballroom dancing

    1|0
    0|0
  • I can Waltz.

    2|0
    0|0
  • Popping animations

    0|0
    0|0
  • I'm a master of the lean.

    0|0
    0|0
  • Waltz! And line

    0|0
    0|0
  • Latin salsa free style r&b

    1|0
    0|0
  • Can't dance for shit but i can Sway just fine 😄

    0|0
    0|0
  • No, but i'm learning

    0|0
    0|0
  • No, I need to take lessons...

    0|0
    0|0
  • I know how to Boogie and get funky!

    0|0
    0|0
  • A little ballet. Some free form.

    0|0
    0|0

Recommended myTakes

Loading...