What do you think of "sideboobs"? (picture picture picture picture picture)?


0|0
731

Most Helpful Guy

Recommended Questions

Have an opinion?

What Guys Said 30

  • I think those women will later be complaining about why men don't respect them as people and treat them as sex objects. And I won't feel an ounce of sympathy for them.

    1|1
    0|0
    • Oh no, please dont come up with crap like this on a simple question...

    • Oh, I'm sorry, I used the wrong head to think. I forgot that us men are supposed to think with our penises. Let me try again:

      Der boobs. -drools-

  • The second one is too much show but the rest are quite nice

    2|1
    0|0
  • side boobs full boobs and showing boobs are all great to me the bigger the more I love them

    1|0
    0|0
    • Yeah, big boobs seem to always win...

    • and also I love it when women wear no bra no matter what size their boobs are with a top on but boobs look better when a woman is topless

  • kind of trashy imo, but, they probably feel like its their best asset, so they're trying to emphasize it and thought that was the best way to go about it

    2|0
    0|0
  • I dont know about in public but at home would be nice :p

    1|0
    0|0
  • Honestly, most men would love it. Of course most men want to see any sexual part of a women and eye rape even fully clothed women. Personally from a guy who looks for a women with self respect and morals. Showing the side boob is a big "im a whore" red flag in my opinion. Women's fashion subconsciously forms them into eye candy for the corporate men who pay the designers. I think the idea of whats respectful and whats sexy are completely misunderstood. Plus in our modern day society a women body is very underrated and treated like a store sign waving the goods instead of like a sacred temple where it is treated as a genuine jewel. This is just my individual opinion though.

    1|0
    0|0
  • Pretty damn hot to me. Well they're certainly not unattractive

    1|0
    0|0
  • Any kind of boob cleavage (top view, front view, side view) is sexy.

    1|0
    0|0
  • It's hot, boobs is hot, every guy like boobs, even if it's the SIDE of the boobie!

    1|1
    0|0
  • guess it could be considered a little trashy but it very sexy

    First one woudl be my first choice

    1|0
    0|0
  • Makes me think of her more naked.

    1|0
    0|0
  • Ssssssooooooooo HOT. !!!

    1|0
    0|0
  • Proof that boob -size- isn't that important.

    2|1
    0|0
  • Thanks... now I'm turned on >_<

    Side boobs ftw!

    1|1
    0|0
  • Kinda on the sloppy side, TBH.

    1|0
    0|0
  • Obviously they're hot :)

    1|2
    0|0
  • Soooo hot! Want to touch the boobies.

    1|0
    0|0
  • Side boob in tank tops is HOT.

    1|0
    0|0
  • I think YUM!

    1|0
    0|0
  • More from Guys
    10

What Girls Said 7

  • good enough that i want to slip it out and poke it
    you gonna show yours off? :3

    1|1
    0|0
  • Looks good but make sure the nipples don't show. I like it but my boobs are too small and I mean really small for having proper side boobs.

    1|0
    0|0
    • I think it can look good on small oobs too, doesn't look as trashy but more stylish.

  • Boobs do have sides.

    1|0
    0|0
  • Looks good in a fit girl :)

    1|2
    0|0
  • I think its Hot as Hell!!

    1|0
    0|0
  • It's very sexy. Unfortunately my boobs are too small for that

    1|0
    0|0
  • It's "hot", but really trashy and slutty

    2|1
    0|0

Recommended myTakes

Loading...